Υποστήριξε χορηγικά το συνέδριο

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, η Εύη Βάρσου, Media & Content Solutions Director της ATC, παρουσίασε τις δυνατότητες της πλατφόρμας infoasset, που υποστηρίζει πλήρως ομάδες Γραφείου Τύπου, αλλά και τμήματα Επικοινωνίας και Ανθρώπινου Δυναμικού στα πεδία του media & brand monitoring, internal communications και corporate publishing, μέσα από πλήρως παραμετροποιήσιμα εργαλεία συλλογής, παραγωγής, διαχείρισης και διανομής πολυμεσικού περιεχομένου σε πολλαπλά κανάλια και σε διαφορετικές εκδοχές, αναλόγως του κοινού ή του καναλιού που θα επιλεχθεί.

Ταυτόχρονα, κατά τη διάρκεια panel στο οποίο συζητήθηκαν πρακτικές AdTech to MarTech transformation και θέματα σύνθεσης διαφημιστικών, εμπορικών και marketing δεδομένων από πολλές πηγές, η Μαργαρίτα Κορομηλά, CMO της ATC, υποστήριξε την ανάγκη περαιτέρω εξοικείωσης των marketers με τα εργαλεία που αξιοποιούνται για την υλοποίηση και αξιολόγηση των digital ενεργειών που υλοποιούν και όχι μόνο, ενώ παράλληλα, ανέδειξε την ανάγκη συνεργειών μεταξύ agencies και technology providers με γνώμονα τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των brands, ο καθένας από τον δικό του εξειδικευμένο ρόλο.