Στη κορυφή της λίστας των «Most Valuable Brands» στον κόσμο κατατάχθηκε η Apple, στο πλαίσιο του Brand Finance Global 500 για το 2021, με αξία 263,4 δισ. δολάρια. Καταλαμβάνει δε την πρώτη θέση, για πρώτη φορά μετά από πέντε χρόνια, αφήνοντας πίσω της την Amazon και την Google, σημειώνοντας αύξηση 87% στο brand value. Το σχετικό report, υπογράμμισε τη δυνατότητα της εταιρείας να επανεφεύρει τον εαυτό της, υπό την ηγεσία του Tim Cook, ο οποίος την επέκτεινε σε digital και subscription υπηρεσίες όπως οι App Store, iCloud, Apple Podcasts, Apple Music, Apple TV και Apple Arcade.

«Η κληρονομιά του Steve Jobs συνεχίζει να ρέει στην Apple, καθώς η καινοτομία είναι σύμφυτη με το DNA του brand», δήλωσε ο David Haigh, Brand Finance CEO της Apple. Όσον αφορά στην Amazon, κατέλαβε τη δεύτερη θέση, ωστόσο παραμένει υπερήφανη για την ανάπτυξή της κατά 15%, αποτιμώμενη στα 254,2 δις. δολάρια, ενώ η Google είδε αναιμική ανάπτυξη 1%, αποτιμώμενη τώρα στα 191,2 δισ. δολάρια, κατηγορώντας για αυτό τη μείωση των διαφημιστικών εσόδων.

(Πηγή: marketingweek.com)