Στη λίστα με τα agencies που στρέφονται πιο εμφατικά στην προσβασιμότητα εντάσσεται η AMV BBDO, λανσάροντας το AMVxOpen. Πρόκειται για μια νέα συνεργασία, χάρη στην οποία, μαζί με τα brands, θα εντοπίζονται κενά στην προσβασιμότητα των εμπειριών που προσφέρουν, ώστε να αναπτυχθούν λύσεις συμπερίληψης για όλους.

Για το νέο offering, η AMV ενώνει δυνάμεις με την Open Inclusion, μια ομάδα διεθνών ειδημόνων στα καταναλωτικά insights συμπερίληψης, στρατηγικής και καινοτομίας, με στόχο να διασφαλίσουν ότι τα brand experiences έχουν την ίδια ποιότητα για όλους.

Η AMVxOpen ιδρύθηκε στη βάση του ότι τα brands έχουν αγνοήσει για πολύ καιρό την κοινότητα με αναπηρίες και αυτή η έλλειψη ορατότητας αποτελεί μείζον θέμα. Σύμφωνα με ανακοίνωση, θα συνεργαστεί με άτομα με συγκεκριμένες ανάγκες και θα επιτρέπει σε όλους να χρησιμοποιούν τα νέα προϊόντα/υπηρεσίες.

(Πηγή: TheDrum)