Με αξία 315,5 δισ. δολάρια, κατακτά την πρώτη θέση, έχοντας ενισχύσει την αξία της κατά 52% μεταξύ 2018 και 2019. Ανάπτυξη μόλις 3% σημείωσε η Apple, για να φτάσει τα 309,1 δισ. δολάρια, μία ποσοστιαία μονάδα περισσότερο από την Google η οποία προσεγγίζει τα 309 δισ. Η δεύτερη καλύτερη επίδοση στο top 10 ανήκει στη Microsoft, η οποία εκτίναξε την αξία της κατά 25% και βρίσκεται στην τέταρτη θέση με 251 δισ. δολάρια.

«H Amazon έχει εξελιχθεί από online retailer σε ένα brand οικοσύστημα», εξηγεί ο Graham Staplehurst, Global Strategy Director της BrandZ. «Έχει μεταφέρει επιτυχώς τις αξίες και τα θετικά χαρακτηριστικά του brand από ένα πεδίο -ευκολία χρήσης, ταχύτητα, αξιοπιστία- και σε άλλα». Τα μόνα brands του top 10 που έχασαν σε αξία ήταν η Facebook, κατά 2%, στην έκτη θέση και η Tencent, δύο θέσεις παρακάτω, συρρικνωμένη κατά 27%.

Αν και δεν υπάρχουν σημαντικές μεταβολές στις 10 πρώτες θέσεις, κάποια από τα ονόματα που ακολουθούν αναμένεται να απειλήσουν το status quo: η Mastercard, στη 12η θέση τοποθετείται ως ένας από τους κυριότερους challengers, με ανάπτυξη 30% ΥΟΥ.
(Πηγή: Marketingweek.com)