Τη δυνατότητα οι marketers να επικοινωνούν στοχευμένα με τους καταναλωτές στο inbox τους, και εκτός της πλατφόρμας της, δίνει, για πρώτη φορά, η Amazon. H πλατφόρμα εφαρμόζει πιλοτικά έναν νέο τρόπο για τα brands να επικοινωνούν με τους καταναλωτές στο mail τους, τη στιγμή που οι marketers αναζητούν νέους τρόπους targeting και οι Apple και Google περιορίζουν την πρόσβαση σε data μέσω του διαδικτύου και των mobile συσκευών. Η Amazon προωθεί ένα νέο feature με τίτλο «Manage Your Customer Engagement», το οποίο επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να στήσουν καμπάνιες email marketing, στοχεύοντας καταναλωτές που κάνουν follow το brand.

Ενσωματωμένες επιλογές για follow υπάρχουν στο Amazon Stores, στα posts και στα livestreams των brands. Η πλατφόρμα κατασκευάζει περισσότερες τέτοιες social διαδράσεις στο εσωτερικό της, ως τρόπους για τους καταναλωτές να ανακαλύψουν και να είναι ενήμεροι για τα brands, χτίζοντας την παρουσία τους στο retail site, όπως θα την έχτιζαν σε social εφαρμογές, όπως Facebook, Instagram, Snapchat και Pinterest. Ας σημειωθεί ότι τα emails μπορούν να δώσουν περισσότερα insights στους marketers, σχετικά με τον βαθμό στον οποίο μια καμπάνια οδήγησε σε πωλήσεις και άλλες καταναλωτικές ενέργειες, και στους διαφημιζόμενους να ελέγχουν τα συγκεκριμένα αποτελέσματα.

(Πηγή: AdAge)