Στο πλαίσιο ευρύτερης στρατηγικής online reputation management

Στοχεύοντας στην ενίσχυση της διαφημιστικής παρουσίας και στη δημιουργία online σχέσεων με τους καταναλωτές, αποκτώντας ταυτόχρονα μία πιο διορατική ματιά στις προτιμήσεις τους, η AKS Hotels προχώρησε στη χρήση των Facebook, Linkedin, Adface, Flickr, Twitter, Plaxo και Youtube.com, υποστηρίζοντας την παρουσία της εκεί με εταιρικά groups, φωτογραφικό υλικό και βίντεο, καθώς και Δελτία Τύπου με ανακοινώσεις και νέα της εταιρείας.

Η χρήση των Social Media από την AKS Hotels αποτελεί μέρος μίας ευρύτερης στρατηγικής Online Reputation Management, που αποσκοπεί στην αποτελεσματική διαχείριση της διαδικτυακής εταιρικής φήμης, διαμέσου του search engine marketing και των online δημοσίων σχέσεων, καθώς και στη σημαντική εξοικονόμηση διαφημιστικών πόρων.