Η διαγωνιστική διαδικασία έχει δρομολογηθεί από την περιοχή της Ασίας και σύμφωνα με πηγές το brand φιλοξενίας ευελπιστεί ότι θα είναι σύντομη. Το εάν διεξάγεται εσωτερικά ή από τρίτη εταιρεία δεν έχει διευκρινιστεί. Η αξία του λογαριασμού υπολογίζεται ότι μπορεί να αγγίξει τα 40-50 εκατ. δολάρια την επόμενη χρονιά. Η Airbnb ανέθεσε τα παγκόσμια media στη Starcom τον Σεπτέμβριο του 2014, ενώ η Dentsu όπως φαίνεται χειρίζεται ένα κομμάτι των media στην Ασία.

Τον παγκόσμιο δημιουργικό λογαριασμό έχει αναλάβει από το 2017 η Wieden + Kennedy, ενώ η Airbnb διαθέτει και μια καθόλου αμελητέα in-house ομάδα υπεύθυνη για το performance marketing. Πριν μερικούς μήνες, η εταιρεία δημιούργησε έναν νέο ρόλο στο κομμάτι της επικοινωνίας, αυτόν του head of marketing, Airbnb experiences, τον οποίο ανέθεσε στο πρώην στέλεχος της Ford, Musa Tariq.
(Πηγή: Campaign)