H Advertising Association δημιούργησε μια AI Taskforce για τον καθορισμό της συντονισμένης προσέγγισης αναφορικά με την τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης σε επίπεδο πολιτικής, ηθικής και νομιμότητας.

Στην ομάδα θα προεδρεύουν από κοινού ο Alex Dalman, Managing Partner και Head of Social Innnovation, VCCP London και ο Yves Schwarzbart, Advertising Industry Relations Manager EMEA, Google.

Η ομάδα εργασίας, που αποτελείται από ανώτερους εκπροσώπους από όλα τα μέλη της Advertising Association, θα συναντηθεί για πρώτη φορά αυτήν την εβδομάδα για να «διασφαλίσει ότι η βιομηχανία της διαφήμισης και του marketing είναι υπεύθυνοι παραγωγοί, προγραμματιστές και τελικοί χρήστες της τεχνητής νοημοσύνης» και «να διερευνήσει τα κέρδη παραγωγικότητας και δημιουργικότητας για τον κλάδο και τα ευρύτερα οικονομικά οφέλη».

Η ομάδα σκοπεύει να συνεδριάζει ανά τρίμηνο για μία ελάχιστη περίοδο 12 μηνών.

(Πηγή: Campaign)