Στοχεύοντας να ενημερώσει τα στελέχη του beauty industry και τους stakeholders του κλάδου για την αξιοποίηση των online δεδομένων, η ADDO Digital συμμετέχει ως χορηγός, αλλά και σε επίπεδο ομιλητών, στο Business of Beauty Forum 2019 που πραγματοποιείται στις 4 Οκτωβρίου στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza.

Ο τίτλος της ομιλίας της είναι «Data Driven Insights to stand out from competitors», στο πλαίσιο της οποίας ο Μανώλης Λαμπόβας, Partner & Managing Director της εταιρείας, θα αναφερθεί με πρακτικά παραδείγματα στη συλλογή, ανάλυση και το segmentation των δεδομένων για τη διαμόρφωση μιας αποτελεσματικής στρατηγικής που θα διαφοροποιήσει τα brands από τον ανταγωνισμό.