Στο Φεστιβάλ των Καννών

Το βρετανικό agency adam&eveDDB κατέκτησε τον τίτλο «European Agency of the Decade» στη φετινή, online διοργάνωση του Φεστιβάλ των Καννών, Lions Live, ως αναγνώριση της αξιομνημόνευτης, αποτελεσματικής και επιδραστικής δουλειάς του. Περισσότερο γνωστό για τις εξαιρετικά δημοφιλείς χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις για τα πολυκαταστήματα John Lewis, το agency της Omnicom βρίσκεται σταθερά στα 10 κορυφαία agencies του Φεστιβάλ επί 7 χρόνια και στο top 5 για 6 χρόνια.

Μέσα στην τελευταία δεκαετία, στην ίδια διοργάνωση αναδείχθηκε 2 φορές Agency of the Year παγκοσμίως, ενώ το 2014 έφυγε με 4 Grands Prix. Με έτος ίδρυσης το 2012, προερχόμενο από τη συγχώνευση μεταξύ της ανεξάρτητης Adam & Eve και της DDB London, έχει καταφέρει να αποδείξει πόσο μεγάλη ώθηση μπορεί να δώσει σε μια καμπάνια ένα εξαιρετικό δημιουργικό, αλλά και το πόσο σημαντικό είναι το συναίσθημα για την κατάκτηση της προσοχής.

Οι καμπάνιες του καταδεικνύουν το γεγονός ότι κάποιες από τις πιο επιτυχημένες δουλειές του agency κεφαλαιοποιούν μια δημιουργική ιδέα που χτίζει πάνω στο υπάρχον brand, χωρίς να επανεφευρίσκει τον τροχό. Την Adam&eveDDB ακολούθησαν η AMV BBDO στη δεύτερη θέση και η Ogilvy Paris στην τρίτη. (Πηγή: WARC)