Καθώς η προετοιμασία για την περίοδο των Χριστουγέννων ξεκινά, η ανεξάρτητη πλατφόρμα podcasts, Acast, αναζητά τρόπους να «εκδημοκρατίσει» την παγκόσμια διαφημιστική βιομηχανία των podcasts, επιτρέποντας σε εταιρείες μικρές ή μεγάλες να μπουν στη διαφήμιση με budget που ξεκινά από τα 250 δολάρια.

Η νέα «self-service» διαφημιστική πλατφόρμα προσφέρει πρόσβαση στο Marketplace της Acast με τα περισσότερα από 88.000 podcasts, δίνοντας στις μάρκες τη δυνατότητα να λανσάρουν μια podcast καμπάνια, πιθανότατα για πρώτη φορά, και να προσεγγίσουν κοινά που ταιριάζουν με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρουν.

«Τα podcasts διαθέτουν τα πιο highly engaged κοινά σε σύγκριση με οποιοδήποτε άλλο Μέσο αυτή τη στιγμή», ανέφερε ο Niklas Lagerberg, Product Manager της Acast, και συνέχισε: «Με τη νέα “self-service” πλατφόρμα της Acast, η οποία είναι αφιερωμένη στα podcasts, δημιουργούμε μια μοναδική ευκαιρία για τις μικρές επιχειρήσεις, αλλά και για τα μεγαλύτερα brands που ενδιαφέρονται για τη διαφήμιση σε podcast, να “βάλουν το πόδι τους στο νερό” σε κλίμακα που ταιριάζει στις ανάγκες και τον προϋπολογισμό τους».

(Πηγή: Campaign)