Mobile, Video & Programmatic οι κύριοι λόγοι της επένδυσης

Πρόκειται για τη δεύτερη σημαντική καινοτομία που ανακοινώνει ο όμιλος της 24 Media το τελευταίο τρίμηνο, μετά τη στρατηγική συνεργασία με την πλατφόρμα audience targeting της Nugg.ad. Ο Φραγκίσκος Μονογυιός, Εμπορικός Διευθυντής της 24 Media δήλωσε σχετικά: «Οι εξελίξεις της digital αγοράς είναι ραγδαίες και οφείλουμε, ως ο πρώτος Όμιλος στην ελληνική αγορά, να περάσουμε στο επόμενο στάδιο της διαφημιστικής τεχνολογίας. Επιλέξαμε την Adtech καθώς συνιστά μία πλήρη λύση Ad-serving που καλύπτει όλο το φάσμα των δημιουργικών δυνατοτήτων και καναλιών διανομής όπως, λ.χ., Video, Mobile, Rich Media & Programmatic Trading (Real time bidding).

Με την Adtech αναβαθμίζουμε ακόμα περισσότερο τις υπηρεσίες μας προς διαφημιζομένους και agencies, καθώς μπορούμε να διαχειριζόμαστε το inventory μας με το πιο αποτελεσματικό τρόπο, εφαρμόζοντας τις καινοτόμες λύσεις μας, όπως το advanced audience targeting της nugg.ad. Σημαντικός παράγοντας στην επιλογή μας υπήρξε και η Adweb, αντιπρόσωπος της Adtech στην ελληνική αγορά, αφού παρέχει τόσο υψηλού επιπέδου υποστήριξη όσο και κατανόηση των ιδιαιτεροτήτων της αγοράς μας».