Η GUT Buenos Aires αναδείχθηκε Agency of the Year, η DDB Worldwide Νetwork of the Υear και η Omnicom Most Creative Company of the Year στη φετινή διοργάνωση των Cannes Lions. Η GUT, ένα ανεξάρτητο agency με δραστηριότητα στην αγορά εδώ και πέντε χρόνια, έκανε την έκπληξη, κερδίζοντας τρία κορυφαία βραβεία.

Πέρα από τη διάκριση Agency of the Year, βραβεύτηκε, επίσης, ως Independent Agency of the Year και Independent Network of the Year. Είναι η πρώτη φορά που agency της Αργεντινής κερδίζει τη διάκριση Agency of the Year στα Cannes Lions.

Οι ιδρυτές της GUT, οι οποίοι προηγουμένως διηύθυναν την David, ιδιοκτησίας WPP, δημιούργησαν την εταιρεία το 2018. Η DDB κέρδισε τον τίτλο Νetwork of the Υear, κυρίως λόγω της επιτυχίας της Adam & Eve/DDB London, της οποίας η δουλειά για το Campaign Against Living Miserably, «The Last Photo» απέσπασε το Film Grand Prix. Η DDB συγκέντρωσε περισσότερα από 85 Lions, τα 11 εκ των οποίων για το «The Last Photo».

Η Omnicom, μητρική των DDB και BBDO, κέρδισε τον τίτλο Most Creative Company of the Year. Περισσότερα από 120 πρακτορεία από 40 χώρες συνέβαλαν στον τίτλο, με περισσότερα από 175 Lions.

(Πηγή: Campaign)