Σε συνέχεια της μακροχρόνιας συνεργασίας τους, η GSK Greece και η V+O Greece (V+O Communication, Curious Ahead και Unlimited Creativity) προχώρησαν σε εκστρατεία ενημέρωσης για τον έρπητα ζωστήρα. Στόχος της εκστρατείας ήταν η ενημέρωση του γενικού πληθυσμού της Ελλάδας σχετικά με τα συμπτώματα, τις πιθανές επιπλοκές, τις επιπτώσεις και την πρόληψη της επώδυνης αυτής νόσου.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις πληθυσμιακές ομάδες που βρίσκονται σε αυξημένο κίνδυνο, για τις οποίες συνιστάται ο εμβολιασμός. Παράλληλα, στο πλαίσιο της πρόληψης για τη μηνιγγίτιδα Β, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μια ολοκληρωμένη εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης.

Η εκστρατεία απευθύνεται σε γονείς και στο ευρύτερο κοινό, ενημερώνοντάς τους για τις επιπτώσεις της νόσου και τους τρόπους πρόληψης. Και στις δύο εκστρατείες, εφαρμόστηκε ένα 360° μοντέλο επικοινωνίας, το οποίο περιλαμβάνει παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης (τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες, περιοδικά), digital μέσα, ψηφιακές πλατφόρμες και διάφορες outdoor ενέργειες επικοινωνίας.

Με μια always-on προσέγγιση, οι εκστρατείες χρησιμοποιούν ολοκληρωμένες δράσεις για τη μεγιστοποίηση της απήχησης και την προσέγγιση του κοινού-στόχου. Η ενημέρωση για την πρόληψη ενάντια στον έρπητα ζωστήρα και τη μηνιγγίτιδα Β συνεχίζεται έως και σήμερα, προσφέροντας σημαντική πληροφόρηση αλλά και ευαισθητοποίηση του κοινού.