Είμαστε ο πλέον αξιόπιστος έταιρος στη δύσκολη συγκυρία της αγοράς

H συνέντευξη Τύπου δόθηκε στο πλαίσιο παρουσίασης στους δημοσιογράφους του Milner, το οποίο το τελευταίο διάστημα έχει επενδύσει σε μια νέα στρατηγική επικοινωνίας, στοχεύοντας πλέον σε όλη την οικογένεια και εστιάζοντας όχι μόνο στα χαμηλά λιπαρά, αλλά ακόμα στη γεύση του και στην υψηλή θρεπτική του αξία. «Πρεσβευτής» της νέας επικοινωνίας του Milner είναι ο διακεκριμένος σεφ Γιάννης Λουκάκος, ο οποίος πρωταγωνιστεί και στη νέα σειρά διαφημίσεων του προϊόντος, τις οποίες έχει επιμεληθεί η Magnet.

Τα βασικά στοιχεία της νέας στρατηγικής
Όπως ανέφερε ο Γρηγόρης Σκλήκας, η νέα στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας έχει σαφή προσανατολισμό στην αξιοποίηση του στελεχιακού δυναμικού της, στο οποίο η εταιρεία στηρίζεται για τη συνέχιση της αναπτυξιακής πορείας της.

«Πιστεύουμε πολύ στους ανθρώπους μας και ποντάρουμε στη δική τους ουσιαστική βοήθεια για να συνεχίσουμε στην ίδια επιτυχημένη πορεία» τόνισε, επισημαίνοντας ότι η εταιρεία απασχολεί σήμερα περισσότερους από 500 εργαζόμενους, ενώ έχει προσλάβει και 50 ανθρώπους επιπλέον, οι οποίοι απασχολούνται στη νέα παραγωγική μονάδα γάλακτος στην Πάτρα.

Όπως είπε, από τις δραστηριότητες της εταιρείας στη χώρα μας απολαμβάνουν εισόδημα είτε άμεσα, είτε έμμεσα 1.200 περίπου οικογένειες. Ένας ακόμα άξονας ανάπτυξης της εταιρείας είναι, όπως τόνισε, η διεύρυνση του portfolio προϊόντων της, σε όλο το φάσμα των γαλακτοκομικών.

Καλή χρονιά το 2011
«Το 2011 ήταν μια πολύ καλή χρονιά για την FrieslandCampina Hellas και μάλιστα όχι υπό το πρίσμα της κρίσης, αλλά επί της ουσίας» ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, τονίζοντας μεταξύ άλλων τη μεγέθυνση των οικονομικών μεγεθών της. Παράλληλα, τόνισε την υγιή χρηματοοικονομική κατάσταση της εταιρείας, «η οποία μπορεί να χρηματοδοτεί με ίδια κεφάλαια τις αναπτυξιακές πρωτοβουλίες της».

Όπως ανέφερε, η FrieslandCampina Hellas έχει κατακτήσει την πρώτη θέση στο σύνολο της αγοράς γαλακτοκομικών προϊόντων, καθώς και την πρώτη θέση στις 5 από τις 6 προϊοντικές κατηγορίες του κλάδου. «Είμαστε συνεχώς ενεργοί στην προσπάθεια διατήρησης της υψηλής μας ανταγωνιστικότητας, εστιάζοντας στην εξοικονόμηση κόστους, χωρίς να θυσιάσουμε θέσεις εργασίας, αλλά και χωρίς να περικόψουμε τις απολαβές του προσωπικού. Με προσεκτική διαχείριση των χρηματοροών, προσαρμόζουμε τις κινήσεις μας σε μία «αναιμική αγορά» η οποία ασκεί σημαντικές πιέσεις, κυρίως μέσω των private labels».

Και συνέχισε: «Συνεχίζουμε στο δρόμο της καινοτομίας και της δημιουργίας νέων προϊόντων, αξιοποιώντας τις νέες παραγωγικές μας εγκαταστάσεις και τις δυνατότητες αυτοχρηματοδότησης. Η FrieslandCampina Hellas αναδεικνύεται ως ο πλέον αξιόπιστος εταίρος στη δύσκολη συγκυρία της αγοράς, διατηρώντας πάντοτε υψηλό το επίπεδο των σχέσεων ειλικρινούς συνεργασίας που έχει δημιουργήσει με όλα τα μέλη της μεγάλης οικογένειας FrieslandCampina, που περιλαμβάνει παραγωγούς, merchandisers, διανομείς, προμηθευτές, λιανεμπόριο».

Απαντώντας δε σε σχετική ερώτηση, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας είπε ότι δεν πρόκειται να εισέλθει στην αγορά των private label γαλακτοκομικών, καθώς προτιμά να στηρίζει ισχυρά brands με ουσιαστική προστιθέμενη αξία, ενώ επισήμανε για άλλη μια φορά ότι η εταιρεία ενδιαφέρεται για την ενίσχυση της παρουσίας της στην κατηγορία των ελληνικών τυριών και αναζητά τον ιδανικό τρόπο για να το κάνει αυτό. 

Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
Όπως ανέφερε ο Γρηγόρης Σκλήκας, η FrieslandCampina Hellas συνεχίζει με εντονότερο ρυθμό, αλλά πάντοτε με διακριτικότητα, το πρόγραμμα Κοινωνικής Υπευθυνότητας, εστιάζοντας στον άνθρωπο και στην οικογένεια. «Το πρόγραμμα “Μέρισμα Φροντίδας & Αγάπης” προσέφερε ήδη στο πρώτο τετράμηνο του 2012, σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και ιδρύματα, προϊόντα των οποίων η αξία προσεγγίζει τις 300.000 ευρώ».

Κλείνοντας τη συνέντευξη Τύπου, ο Γρηγόρης Σκλήκας ενημέρωσε τους δημοσιογράφους ότι η εταιρεία υποστηρίζει την Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος ως μία ευκαιρία διάδοσης της συσσωρευμένης γνώσης 130 και πλέον ετών σχετικά με την αξιοποίηση των ευεργετικών ιδιοτήτων των φυσικών γαλακτοκομικών προϊόντων στην ανάπτυξη του ανθρώπινου οργανισμού. Η Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος έχει καθιερωθεί από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Γεωργίας & Τροφίμων (FAO) του ΟΗΕ και εορτάζεται την 1η Ιουνίου.

Όπως είπε, η FrieslandCampina Hellas, για πρώτη φορά φέτος, εντάσσει την Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος στο πρόγραμμα των δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας.