Διανύοντας ήδη την 3η εβδομάδα του πρωτοφανούς lockdown και μετρώντας σχεδόν δύο μήνες υγειονομικής κρίσης, είναι ζητούμενο μια σφαιρική αποτίμηση της κατάστασης για την αγορά της εμπορικής επικοινωνίας.

Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος σε αποκλειστική συνέντευξη στο Marketing Week.

Διανύοντας ήδη την 3η εβδομάδα του πρωτοφανούς lockdown και μετρώντας σχεδόν δύο μήνες υγειονομικής κρίσης, είναι ζητούμενο μια σφαιρική αποτίμηση της κατάστασης για την αγορά της εμπορικής επικοινωνίας. Ο Πρόεδρος του ΣΔΕ παραχώρησε συνέντευξη στο Marketing Week, απαντώντας σε ερωτήματα που αυτή τη στιγμή απασχολούν τους marketers στην Ελλάδα. Πώς διαμορφώνεται η διαφημιστική επένδυση; Ποια είναι τα μηνύματα από τη διεθνή διαφημιστική αγορά; Ποιες είναι οι προτεραιότητες που πρέπει να βάλουν τα brands; Και, κυρίως, ποια είναι η εκτίμηση για την επόμενη μέρα; Ο Πρόεδρος του ΣΔΕ δεν ωραιοποιεί τα πράγματα.

Όπως επισημαίνει, οι marketers παλεύουν σε αντίξοες συνθήκες και «κανείς δεν πρόκειται να επιστρέψει στα brands του χαμένους μήνες». Μέχρι στιγμής, η -αναμενόμενη- αύξηση της τηλεθέασης και οι μειώσεις των τιμών στην τηλεόραση δείχνουν να οδηγούν σε μείωση της διαφημιστικής δαπάνης, ενώ, υπό τις παρούσες συνθήκες, φαίνεται να διαμορφώνονται πέντε «clusters» διαφημιζομένων: Από εταιρείες που έχουν αναγκασθεί να διακόψουν τελείως τη διαφημιστική τους παρουσία, έως διαφημιζόμενους που εντοπίζουν ευκαιρίες και διαφοροποιημένες ανάγκες τις οποίες πάντα γεννά μία κρίση.

Ο Πρόεδρος του ΣΔΕ μας ενημερώνει επίσης για τις δράσεις που αναλαμβάνει ο Σύνδεσμος αυτή την εποχή, ενώ επίσης στρέφει ιδιαίτερα την προσοχή στην ευλαβική τήρηση των κανόνων δεοντολογίας, σήμερα περισσότερο από ποτέ. Όπως λέει χαρακτηριστικά, «τώρα είναι ώρα για ψυχραιμία αλλά και υπεύθυνη συμπεριφορά των brands απέναντι στους καταναλωτές». Διαβάστε περισσότερα στο Marketing Week που θα κυκλοφορήσει -και ηλεκτρονικά- τη Δευτέρα 6 Απριλίου.