Eκτεταμένη μελέτη με ενδιαφέροντα insights για την ελληνίδα γυναίκα και την καταναλωτική της συμπεριφορά
«Greek women beyond demographics» είναι ο τίτλος της νέας μελέτης της IPG Mediabrands, η οποία σκιαγραφεί την ελληνίδα γυναίκα και παρουσιάζει το πως λειτουργεί στους βασικούς τομείς της ζωής της, ποιες είναι οι νέες τάσεις στην καταναλωτική της συμπεριφορά και πως οι τάσεις αυτές πρέπει να διαμορφώνουν την επικοινωνία.

Η μελέτη αναλύει τρία βασικά clusters, καλύπτοντας το ευρύ φάσμα των active γυναικών ηλικίας 25 έως 64 ετών.  Βασίζεται σε αποκλειστικές έρευνες της IPG Mediabrands για την Ελλάδα και σε εκτεταμένο desk research της ομάδας έρευνας της εταιρείας για τις τάσεις, έτσι όπως αποτυπώνονται σε έρευνες, μελέτες, άρθρα από το εξωτερικό και την Ελλάδα. Τα συμπεράσματα που καταγράφονται δίνουν τη δυνατότητα στους marketers να εντοπίσουν τις αλλαγές που συμβαίνουν στην καταναλωτική συμπεριφορά των γυναικών και στις προτιμήσεις τους στην επικοινωνία.

Στα συμπεράσματα επισημαίνεται ότι οι γυναίκες όχι μόνο αποφασίζουν για την πλειοψηφία των αγορών του νοικοκυριού, αλλά επιπλέον έχουν κυρίαρχη γνώμη και για κατηγορίες προϊόντων που δεν απευθύνονται παραδοσιακά σε αυτές. «Τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία αφορούν ίσως στη νεότερη γενιά γυναικών, στη γενιά των millennials» επισημαίνει μεταξύ άλλων η Ντομινίκ Μίκαϊτς, Head of Research του ομίλου IPG Mediabrands, σε συνέντευξή της στο Marketing Week.

«Οι γυναίκες αυτές, ξεκίνησαν την ενήλικη ζωή τους μέσα στην κρίση, έχοντας όμως στο οπλοστάσιό τους υψηλά επίπεδα μόρφωσης και άμεση πρόσβαση στην τεχνολογία, άρα περισσότερες δυνατότητες απ’ όσες είχαν οι προηγούμενες γενιές. Έτσι, έχουν αναπτύξει έναν διαφορετικό τρόπο σκέψης και, τελικά, μια διαφορετική στάση ζωής» αναφέρει. Αναλυτικά η συνέντευξη στο προσεχές τεύχος του Marketing Week (Νο 1452, Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου).