Ένα από τα πιο δύσκολα βραβεία στον κόσμο, αυτά των D&AD Awards, κατάφερε να κερδίσει η Ogilvy Greece με την καμπάνια της Lacta «Μη με αφήσεις ποτέ», η οποία απέσπασε ένα Graphite Pencil (ισοδύναμο του Silver) στην κατηγορία Casting – Performance για την επιλογή και τις ερμηνείες της Χριστίνας Χειλά-Φαμέλη και του Έκτορα Λιάτσου.

Η 4λεπτη ταινία με θέμα την ενδοοικογενειακή βία, σε σκηνοθεσία του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου και παραγωγή της Foss Productions, έγινε αντικείμενο συζήτησης στα social media, στον Τύπο αλλά και σε όλα τα τηλεοπτικά κανάλια της χώρας, παραμένοντας για 10 μέρες στην πρώτη θέση των trending videos στο YouTube. Η ταινία μπήκε επίσης στο shortlist των κατηγοριών PR και Entertainment των D&AD, ενώ πρόσφατα κέρδισε και ένα Webby Award στην κατηγορία Entertainment.

Ο Πάνος Σαμπράκος, Chief Creative Officer της Ogilvy Greece, δήλωσε: «Είμαστε περήφανοι που αυτή η τόσο σημαντική ενέργεια κατάφερε να διακριθεί στα D&AD. Είμαστε ευγνώμονες στους δύο μοναδικούς πρωταγωνιστές μας, στον σκηνοθέτη μας και όλους τους συντελεστές αυτής της δουλειάς. Ευχαριστούμε τον πελάτη μας, τη Mondelez, για την εμπιστοσύνη και την αποφασιστικότητα να περάσει αυτό το μήνυμα».

Η Ogilvy Greece είναι το μοναδικό, όπως επισημαίνει, ελληνικό agency που έχει βραβευτεί και στα 5 μεγάλα διεθνή φεστιβάλ διαφήμισης, με πολλαπλές διακρίσεις στα Cannes Lions, τα Clio Awards, τo One Show, τα D&AD και τα London International Awards.