Απέσπασε επίσης άλλα επτά βραβεία

Η Beetroot απέσπασε επίσης πέντε Red Dot και δύο Red Dot: Best of the best awards. Τα βραβεία που απονεμήθηκαν στην Beetroot αφορούν στα εξής projects: Poster “Romeo & Juliet” για τη Mangel-wurzel.com, Οπτική ταυτότητα για το Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης, Installations για τα 44α Δημήτρια, Συσκευασία για το τυρί Καλαθάκι Λήμνου, Ετικέτα και συσκευασία για το κρασί Γυμνός Βασιλιάς, Κατάλογος για την έκθεση φωτογραφίας The Supereal του Philip Tsiaras και για το Website για το κατάστημα επίπλων και design objects “2nd Floor”.

Πιο συγκεκριμένα το poster “Romeo & Juliet” προέκυψε από μια ιδέα που έγινε αφορμή για ένα self-initiated project. Με τη χρήση της τεχνολογίας, η εταιρεία έχτισε κάποια custom tools που της επέτρεψε κάποιους τυπογραφικούς πειραματισμούς στο κείμενο του Shakespeare “Romeo και Juliet”. Εκεί εμφανίζεται 180 φορές η λέξη Juliet και 308 φορές η λέξη Romeo και με 55.440 γραμμές, η εταιρεία «τους έφερε επιτέλους μαζί». Αξίζει να σημειωθεί ότι η Beetroot απέσπασε ένα από τα μόλις έξι Grand Prix του διαγωνισμού που δόθηκαν, ανάμεσα σε 6.369 συμμετοχές.