Για τη νέα εταιρική ταυτότητα του brand

H αλυσίδα καφέ Coffee Island έκλεισε 20 χρόνια πορείας τη χρονιά που πέρασε και επανασυστήθηκε με νέα, ανανεωμένη ταυτότητα, με την υπογραφή της Beetroot. Η συνεργασία αυτή ξεχώρισε στα φετινά Ermis Awards με συνολικά 3 βραβεία: την κορυφαία διάκριση στην κατηγορία του Design, το Grand Ermis, καθώς και 2 ακόμα βραβεία Gold Εrmis στην κατηγορία λογότυπο & εφαρμογές / rebranding, και Silver Ermis για το νέο packaging των προϊόντων της Coffee Island, ενώ η Beetroot αναδείχθηκε και Design Agency of the Year. «Το επιτυχημένο rebranding απαιτεί σύμπνοια στόχων, αρμονική συνεργασία και σχέση απόλυτης εμπιστοσύνη μεταξύ πελάτη και δημιουργού», επισημαίνει ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος, Co-founder & designer της Beetroot.