Έως το τέλος του 2023 θα υποστηρίζει τελικά τα third-party cookies η Google, σύμφωνα με ενημέρωση την οποία παρείχε η ίδια η εταιρεία, επικαλούμενη τις αυξανόμενες αντιδράσεις του industry, καθώς και το feedback που έλαβε κατά τη διάρκεια δοκιμών πιθανών διαδόχων τους. Η καθυστέρηση αυτή, ωστόσο, προκαλεί αναστάτωση και αβεβαιότητα στα brands.

Επιπλέον, ενώ η κίνηση αυτή «ανακουφίζει» την άμεση πίεση σε διαφημιζόμενους, οι οποίοι αναζητούν ή προσπαθούν να κατασκευάσουν τον κατάλληλο αντικαταστάτη, παράλληλα, αφήνει το industry σε μια δίνη, καθώς τα υποκατάστατα αυτά, μεταξύ των οποίων και η post-cookie λύση της Google, προσπαθούν να γίνουν αποδεκτά.

Σε blog post της, η τεχνολογική εταιρεία αποδίδει την καθυστέρηση στην πίεση από το industry ότι η διάδοχη κατάσταση των third-party cookies δεν ήταν ακόμη έτοιμη, συμπεριλαμβανομένων των λύσεων που προέκυψαν από το Privacy Sandbox της. «Οφείλουμε να κινηθούμε υπεύθυνα, επιτρέποντας επαρκή χρόνο στη δημόσια συζήτηση για τις σωστές λύσεις και για τους publishers και για τη διαφημιστική αγορά να προσαρμόσουν τις υπηρεσίες τους», έγραψε ο Vinay Goel, Director, Privacy Engineering του Chrome.

(Πηγή: AdAge)