Νέες δυνατότητες για τους χρήστες παγκοσμίως λανσάρει η Google, ώστε να περιορίσουν την έκθεσή τους σε διαφημίσεις που σχετίζονται με εγκυμοσύνη, γονεϊκότητα, dating και απώλεια βάρους σε YouTube και display. Η εξέλιξη αυτή έρχεται σε συνέχεια της πρωτοβουλίας του 2020, η οποία επέτρεπε σε χρήστες στις ΗΠΑ να βλέπουν λιγότερες διαφημίσεις στοιχηματισμού και αλκοόλ στο YouTube.

Οι κατηγορίες αυτές περιλαμβάνονται και στη νέα παγκόσμια ενέργεια. Σύμφωνα με την Karin Hennessy, Group Product Manager, Ads Privacy, η Google διενήργησε έρευνα σε ΗΠΑ, Ευρώπη και Ασία για να καθορίσει τις πιο «ευαίσθητες» κατηγορίες, σημειώνοντας πως από το 2020 εκατομμύρια χρήστες έχουν αξιοποιήσει τη λειτουργία.

Επεσήμανε επίσης ότι το λογισμικό δεν είναι πάντα 100% αποτελεσματικό και, για παράδειγμα, μια διαφήμιση για διακοπές που απεικονίζει κάποιον να κρατά μια μπίρα, μπορεί να προβληθεί σε κάποιον που έχει μπλοκάρει περιεχόμενο που διαφημίζει αλκοόλ.

Στελέχη της διαφημιστικής βιομηχανίας θεωρούν ότι η κίνηση αυτή ενδέχεται να αλλάξει τον τρόπο που τα agencies κάνουν media planning και buying, ενώ μπορεί και να βοηθήσει σε επίπεδο αποδοτικότητας βάσει κόστους. Σύμφωνα με τη Hennessy, η Google σχεδιάζει και νέα μέτρα, όπως η δυνατότητα ad blocking, μέσα στη χρονιά.

(Πηγή: Campaign)