Την υποστήριξή τους σε θέματα που αφορούν τη γυναίκα εκφράζουν Google, Netflix, Unilever και Pinterest, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας. Συγκεκριμένα, η Google «τρέχει» σε τηλεόραση, digital και social media, καμπάνια με τίτλο «First of Many», γιορτάζοντας γυναίκες πρωτοπόρους, και ανακοίνωσε την ίδρυση του fund «Google.org Impact Challenge for Women and Girls» για την οικονομική ευημερία των γυναικών, το οποίο θα χρηματοδοτηθεί από το Google.org με 25 εκατ. δολάρια.
Το Netflix επενδύει σε γυναίκες storytellers, προσφέροντας πέντε εκατ. δολάρια σε εκπαιδευτικά προγράμματα, ενώ κυκλοφόρησε, σε συνεργασία με το agency Bond, ταινία στα social media με αφηγήτρια τη συγγραφέα και σκηνοθέτιδα, Janet Mock. Η Unilever δημοσιοποίησε την παγκόσμια πολιτική της σχετικά με τη βία και την κακοποίηση για να εμπνεύσει ενδιαφερόμενες εταιρείες, δημιούργησε την ταινία «Unmute» και φιλοξένησε ένα LinkedIn Live με την Ιδρύτρια του #MeToo, Tarana Burke. Το Pinterest ανασχεδίασε το Pinterest Shop, προβάλλοντας τις δυσκολίες 25 μικρών επιχειρήσεων γυναικών, ενώ ίδρυσε το International Women’s Day Fund για ΜΚΟ, προσφέροντας ποσό ίσο με τις δωρεές από εργαζομένους.
(Πηγή: Ad Age)