Το λανσάρισμα από την Ashley & Holmes
Η καμπάνια ξεκίνησε στις 14 Δεκεμβρίου με τηλεοπτικό σποτ διάρκειας 37’’, επικοινωνώντας το πρώτο οργανωμένο δίκτυο εθελοντισμού και κοινωνικής προσφοράς στην Ελλάδα.
«Ο ΟΠΑΠ μέσω του goodchannel.gr , μιας πολυκαναλικής διαδικτυακής πλατφόρμας με δυνατότητα μετάδοσης και ανταλλαγής πληροφοριών, εικόνας και ήχου, αναβαθμίζει τη λειτουργία της εταιρικής κοινωνικής του ευθύνης δημιουργώντας έναν ιστότοπο που λειτουργεί ως διαμεσολαβητής με σκοπό να συντονίσει την κοινωνική προσφορά και την κοινωνική ζήτηση» αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Η καμπάνια με σλόγκαν «Μπες και κάνε το καλό» προτρέπει τους χρήστες του διαδικτύου να επισκεφθούν τη σελίδα και να συμμετέχουν ενεργά μέσω της πλατφόρμας διαλόγου στην προσπάθεια του ΟΠΑΠ για τη βελτίωση των διαφόρων πτυχών της καθημερινότητας, αλλά και της κοινωνίας γενικότερα.
Το τηλεοπτικό σποτ είναι παραγωγή της Le Spot Productions. Τα media χειρίζεται η United Media και τις δημόσιες σχέσεις η Politics.