Η καμπάνια «American Rom» απέσπασε το Grand Prix στην κατηγορία «Integrated Communication Campaigns»

Έτσι, η διάσημη καμπάνια «American Rom» απέσπασε το Grand Prix στην κατηγορία «Integrated Communication Campaigns», όπου διαγωνίστηκαν 58 έργα, μπήκαν στη shortlist τα 13 και βραβεύτηκαν μόλις τα 5. Με Golden Drum τιμήθηκαν οι Ogilvy Prague και Leo Burnett SP. Z.O.O. και με Silver η Leo Burnett MENA αλλά και η McCann Erickson Ρουμανίας. Πάντως, η Leo Burnett πήρε «ρεβάνς» στην κατηγορία «Direct Campaigns», όπου κατέκτησε το Grand Prix -το δεύτερο συνολικά- χάρη στην καμπάνια «Secrets Behind Buildings».

Το ανακαινισμένο Μουσείο Sukiennice θα άνοιγε και πάλι τις πύλες του. Οι νέοι, όμως, δύσκολα θα συγκινούνταν. Εκτός αν… Το agency δημιούργησε ένα application για κινητά τηλέφωνα, το οποίο βασίστηκε στην augmented reality. Μόλις έβαζες το κινητό μπροστά στον πίνακα, προβαλλόταν στην οθόνη μικρού μήκους ταινία με πρωταγωνιστές τους ήρωες στον καμβά. Και, κάπως έτσι, η επίσκεψη στο μουσείο έγινε ξαφνικά πολύ πιο ενδιαφέρουσα. Σε αυτήν την κατηγορία, η McCann Erickson και η καμπάνια «American Rom» αρκέστηκαν στο Silver Drum.