Στην κατηγορία «New or Innovative»

Επιθυμία του πελάτη -Ιατρικό Κέντρο στη Βαρσοβία- ήταν να επικοινωνήσει η καμπάνια το μήνυμα ότι η μαστογραφία είναι ο ασφαλέστερος τρόπος εξέτασης για καρκίνο του μαστού. Το agency δημιούργησε, λοιπόν, αντικλεπτική ετικέτα με το μήνυμα «Το μηχάνημα θα βρει ό,τι δεν μπορεί ο άνθρωπος.Η γρήγορη πρόγνωση σώζει ζωές. Κάνε τώρα μία μαστογραφία».

Έτσι, σε συγκεκριμένα καταστήματα, κάθε φορά που μία πελάτισσα αγόραζε ένα σουτιέν, ο υπάλληλος φρόντισε να ρίξει την ετικέτα στην τσάντα. Και μόλις επιχειρούμε ο πελάτης να περάσει την έξοδο, ακουγόταν η σειρήνα. Σίγουρα πολλοί καταναλωτές θα ταράχτηκαν, ωστόσο ο συμβολισμός ήταν ξεκάθαρος. Συνολικά δόθηκαν 3 Golden και 4 Silver Drum, ενώ shortlisted έγιναν 23 έργα.