Δύο ελληνικές καμπάνιες, από τις τέσσερις που βρέθηκαν στη shortlist, κατάφεραν να διακριθούν στα φετινά Epica Awards, μετά και από την τελική φάση αξιολόγησης, αποσπώντας Gold και Silver βραβείο.

Συγκεκριμένα, η Everything Grows In The Jungle απέσπασε το Gold με το τηλεοπτικό σποτ «What’s more unique than your home-brewed coffee?» για την Coffee Island, στην κατηγορία Non-alcoholic Drinks, και η The Newtons Laboratory απέσπασε Silver βραβείο με το τηλεοπτικό σποτ «Burglary» που δημιούργησε για τη Wind Hellas, στην κατηγορία Communication & Public Services.

Υπενθυμίζεται ότι η τελετή των Epica Awards 2020 θα πραγματοποιηθεί στις 17 Δεκεμβρίου, ψηφιακά, σε live μετάδοση από το Παρίσι, μέσω YouΤube, Facebook και Linkedin και θα περιλαμβάνει την ανακοίνωση των Gold και Grand Prix νικητών. Τα ονόματα των Silver και Bronze νικητών θα αναρτηθούν στο website της διοργάνωσης την επομένη, 18 Δεκεμβρίου.