Μένοντας σταθερή στις αξίες, την προσωπικότητα και το DΝΑ της, η μπίρα Άλφα βραβεύτηκε με το Gold Effie στην κατηγορία Sustained Success Campaigns των φετινών Effie Awards, που αφορά τη συνεχομένη επιτυχία για διάστημα μεγαλύτερο των τριών ετών διαφημιστικών καμπανιών. Οι διαφημίσεις που υλοποιήθηκαν για λογαριασμό της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας από τη Soho Square Athens, «έκλεψαν τις καρδιές κοινού και κριτικών, αποδεικνύοντας ότι η διαφήμιση μπορεί να ξεδιπλώσει καταπληκτικές ιστορίες και ότι το μήνυμα μπορεί να είναι εξίσου ισχυρό με το προϊόν».

Με κοινό παρονομαστή την αξία και τη δύναμη των αληθινών ανθρώπινων σχέσεων, που ήρθαν στο προσκήνιο μέσα από τις κινηματογραφικές ιστορίες και αναδείχθηκαν όλα αυτά τα χρόνια, η Άλφα κατάφερε να κερδίσει την καρδιά και το μυαλό των καταναλωτών. Η Μυρσίνη Τσουκάκη, Marketing Manager της Άλφα, δήλωσε σχετικά: «Τα τελευταία χρόνια η Άλφα έχει λάβει σημαντικές διακρίσεις στη διοργάνωση των Effie Awards. Η φετινή βράβευση επιβεβαιώνει ότι η σημασία των ανθρώπινων δεσμών είναι μια ανάγκη διαχρονική και πάντα επίκαιρη – ίσως τώρα περισσότερο από ποτέ. Το να υπηρετούμε με συνέπεια αυτήν την ανάγκη ήταν, είναι και θα παραμείνει ο βασικός μοχλός ανάπτυξης και δημιουργίας αξίας για τη μάρκα μας».