Η The Kompany σχεδίασε για τα Παιδικά Χωριά SOS μια δράση η οποία επιβραβεύτηκε με το Gold βραβείο στην κατηγορία «Best Content Marketing Program | NGO» των Content Marketing Awards.

Η δράση αφορούσε στον σχεδιασμό και την υλοποίηση της digital καμπάνιας του οργανισμού «Στην πιο γλυκιά μαμά του κόσμου», που πραγματοποιήθηκε το 2020 με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας. Πρόκειται για μια πρωτότυπη ιδέα της The Kompany, η οποία βασίστηκε στην άμεση και δυναμική διάδραση με το ευρύ κοινό.

Στόχος της δράσης ήταν να αναδείξει τον ρόλο της μητέρας στην ανατροφή ενός παιδιού, εστιάζοντας στη διαχείριση των δυσκολιών της καθημερινότητάς της εν μέσω πανδημίας, καθώς και να ενισχύσει τον συναισθηματικό δεσμό του οργανισμού με το ευρύ κοινό.

Ο Founder και CEO της The Kompany, Kώστας Τσολάκης, δήλωσε σχετικά: «Το βραβείο αυτό είναι ξεχωριστό για την The Kompany γιατί βάλαμε όλη τη θετική μας ενέργεια για να τιμήσουμε τις μαμάδες όλου του κόσμου και περισσότερο των Παιδικών Χωριών SOS. Οραματιστήκαμε μια καμπάνια που να αποτυπώνει τον πολύτιμο και μεγαλειώδη ρόλο της μητέρας, γιατί “όπως και να τη φωνάζουμε, αυτή η γυναίκα αξίζει όλα τα βραβεία”!».