Συνεργάζεται με τη Lighthouse σε επίπεδο performance και επικοινωνιακής στρατηγικής

Συνεργασία με τη Glow Era ξεκίνησε η Lighthouse, αναλαμβάνοντας τη διαχείριση του performance και της επικοινωνιακής στρατηγικής της νέας αυτής εταιρείας. Η Glow Era διαθέτει φυσικά καλλυντικά που, όπως επισημαίνει η εταιρεία, προσεγγίζουν ολιστικά την ομορφιά και συνδυάζουν τη μελέτη και γνώση της φύσης με τα τελευταία επιτεύγματα της κοσμετολογίας. Συστήνεται στο κοινό μέσα από δύο ολοκληρωμένες σειρές προϊόντων για το πρόσωπο, με 100% βιολογικό χυμό αλόη βέρα και με έκκριμα σαλιγκαριού Helix Aspersa, αντίστοιχα.

Περιλαμβάνει προϊόντα με κερί μέλισσας, μοριακό σύμπλοκο ατελοκολλαγόνου και υαλουρονικού οξέος, φυσικές πρώτες ύλες, εκχυλίσματα βοτάνων και καρπών, φυτικά έλαια και συστατικά της μεσογειακής χλωρίδας, βιταμίνες, μέταλλα, φυσικούς πολυσακχαρίτες, πρωτεΐνες και αμινοξέα. Τα προϊόντα της εταιρείας είναι ελληνικά και περιέχουν αποκλειστικά φυσικές πρώτες ύλες από 98,2% έως 98,7%. Η διαμόρφωση της εταιρικής ταυτότητας της Glow Era πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία Idées creative marketing.