(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ)  Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με επικεφαλής τη Marian Salzman, CEO της Euro RSCG Worldwide PR North America. Μερικές από τις προβλέψεις της έρευνας για το 2012, περιλαμβάνουν την επιστροφή σε παραδοσιακές αξίες, την αύξηση της συνεργαστικότητας και του «εμείς» έναντι του «εγώ», την έμφαση στην «καλή» επιχειρηματικότητα, κ.α.

Οι τάσεις που αποτυπώνει η έρευνα αφορούν σε μια ευρεία γκάμα τομέων, από τη διαφήμιση, στο lifestyle, στο marketing και στην πολιτική. «Όταν οι μάρκες βρίσκονται μπροστά από τις τάσεις και τις κάνουν κτήμα τους, τα οφέλη είναι μακροπρόθεσμα και αναγνωρίσιμα», επισημαίνει η M. Salzman. Περισσότερα για την έρευνα υπάρχουν στο www.eurorscg.com.