Επενδύει επτά εκατ. για την εξερεύνηση του φυσικού κόσμου

Η The North Face λανσάρει την παγκόσμια πρωτοβουλία της με τίτλο «Reset Normal», με την οποία ενθαρρύνει το κοινό να κάνει «reset» στη ζωή του μέσα από την εξερεύνηση του φυσικού κόσμου. Η καμπάνια συνοδεύεται από επένδυση επτά εκατ. δολαρίων στο νέο Explore Fund Council, το οποίο εστιάζει στην επέκταση της πρόσβασης στον φυσικό κόσμο μέσα από ιδέες και λύσεις για την ενίσχυση της εξερεύνησης. Η καμπάνια λανσάρεται με ταινία, ενώ θα περιλαμβάνει, επίσης, προσωπικά videos από τους ambassadors του brand, Instagram AR lenses και φίλτρα στο TikTok, ενώ η The North Face σχεδιάζει να συνεργαστεί με φιλανθρωπικά ιδρύματα για να ενδυναμώσει τους μελλοντικούς «εξερευνητές της υπαίθρου».

(Πηγή: Μarketingweek.com)