Συμμετέχουν και οι τρέχουσες ανάδοχοι, Mindshare και Dentsu

Το Facebook προχωρά σε spec για τον παγκόσμιο media λογαριασμό του, η αξία του οποίου εκτιμάται ότι ανέρχεται σε 750 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με την Comvergence. Οι Mindshare και Dentsu, τρέχουσες ανάδοχοι του global account, θα συμμετέχουν στον διαγωνισμό, ο οποίος θα αφορά στο media planning και buying όλων των δραστηριοτήτων της εταιρείας: Instagram, Facebook, WhatsApp και Messenger. Το Facebook, εκτός από μια εκ των μεγαλύτερων διαφημιστικών πλατφορμών παγκοσμίως, αποτελεί και έναν πολύ μεγάλο διαφημιζόμενο. Σύμφωνα με το AdAge, η εταιρεία αύξησε το ad spend κατά 43% μέσα στο 2020, κατακτώντας την υψηλότερη θέση της λίστας των top ad spenders διεθνώς. Όσον αφορά στο δημιουργικό, το Facebook έχει μοιράσει τις εφαρμογές του σε διαφορετικά agencies.

Η Ogilvy αποτελεί το agency of record του Instagram, η Wieden + Kennedy χειρίζεται το δημιουργικό του app Facebook, η Leo Burnett είναι το AOR για το Messenger και η BBDΟ κατέχει το δημιουργικό για το WhatsApp. Η Droga5 αποτελεί το agency of record για το εταιρικό brand Facebook. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία διαθέτει και internal creative agency, με την ονομασία Creative X.

(Πηγή: Campaign)