Σε διεθνές spec θέλουν ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες να προχωρά η Unilever για τον media buying λογαριασμό της, το οποίο, εάν επιβεβαιωθεί, λέγεται ότι θα είναι το μεγαλύτερο της χρονιάς. Πηγές της αγορές περιμένουν ότι η εταιρεία θα πραγματοποιήσει το review σε μια σειρά από σημαντικές αγορές της διεθνώς, ωστόσο αναφέρουν ότι η Κίνα είναι μάλλον απίθανο να συμπεριληφθεί σε αυτό, μετά την ανάθεση στο WPP, την άνοιξη του 2020, το οποίο παρέλαβε τον λογαριασμό από την Omnicom.

H Unilever, ιδιοκτήτρια, μεταξύ άλλων, και των brands Ben & Jerry’s, Comfort, Dove και Hellmann’s, είναι ένας από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους διεθνώς, με ετήσια διαφημιστική δαπάνη στους τομείς των brand και marketing, πριν την πανδημία, 7,27 δισ. ευρώ. Ο όμιλος έχει στενές σχέσεις με τρεις μεγάλους ομίλους, το WPP, την Omnicom και το Interpublic σε διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές. Η Mindshare του WPP, η PHD της Omnicom και η Initiative του Interpublic συνεργάζονται για μεγάλο χρονικό διάστημα με τη Unilever στο πεδίο των media, ωστόσο η εταιρεία αναζητά όλο και περισσότερο να διευρύνει τις συνεργασίες της.

(Πηγή: Campaign)