Το Spark Foundry του Publicis Groupe διαχειρίζεται τον λογαριασμό

Σε review θέτει τα media του το National Basketball Association, -τα οποία μέχρι στιγμής διαχειρίζεται το Spark Foundry του Publicis Groupe-, εν μέσω αναταράξεων τη φετινή σεζόν, η οποία διακόπηκε μία φορά λόγω της πανδημίας και ανεστάλη για μία ακόμη φορά πριν λίγες ημέρες, λόγω της σφοδρής αντίδρασης των παικτών στη ρατσιστική βία στις ΗΠΑ. Άτομα προσκείμενα στο ΝΒΑ αναφέρουν, ότι η διοργάνωση υπέβαλλε αίτημα υποβολής προτάσεων σε εταιρείες holding, ενώ συμβουλευτικές υπηρεσίες θα παρέχει η MediaLink.

Το ΝΒΑ ανέθεσε το media planning και το buying στο Starcom Mediavest Group του Publicis Groupe το 2015, το οποίο περιλαμβάνει και τα agencies, Spark Foundry και Starcom. Επίσης, σε επίπεδο δημιουργικού το ΝΒΑ συνεργάζεται με την Cartwright, έναν όμιλο πρακτορείων που περιλαμβάνει τα 72andSunny, BSSP, Wieden+Kennedy, The Martin Agency και TBWA\Chiat\Day του WPP.

(Πηγή: Ad Age)