Ως ένα από τα μεγαλύτερα influencer talent agencies στον κόσμο, η Gleam καταδικάζει δημόσια το φίλτρο τεχνητής νοημοσύνης του TikTok, Bold Glamour. Το νέο φίλτρο ομορφιάς του TikTok που δημιουργείται από τεχνητή νοημοσύνη το έχουν δει πάνω από 400 εκατ. άνθρωποι και είναι πιο ρεαλιστικό από όλα τα προηγούμενα.
Πρώτη η Dove έσπευσε να επισημάνει τη χρήση του φίλτρου, ενθαρρύνοντας τη χρήση των #TurnYourBack, #BoldGlamour και #NoDigitalDistortion. Ο οργανισμός προχώρησε ένα βήμα παραπέρα, λέγοντας ότι τα φίλτρα ομορφιάς θα μπορούσαν να βλάψουν την ευημερία των χρηστών.
Η Διευθύνουσα Σύμβουλός του, Melanie Kentish, εξέφρασε θλίψη και φόβο για τις πιθανές επιπτώσεις ενός φίλτρου όπως το Bold Glamour. «Η ομορφιά που δημιουργείται από υπολογιστή προκαλεί σε όλα αυτά τα νεαρά κορίτσια μελλοντικά προβλήματα ψυχικής υγείας, επειδή είναι εντελώς ανέφικτη», δήλωσε η Kentish, προσθέτοντας πως η εισαγωγή του φίλτρου αναιρεί τη θετική δουλειά που έχει γίνει για το diversity στον χώρο των influencers, ενώ παροτρύνει εταιρείες όπως η Gleam, να επηρεάσουν τους influencers ώστε να απορρίψουν τα νέα φίλτρα ομορφιάς και κατά συνέπεια τους θαυμαστές τους. «Χρειάζεται να ηγηθούμε εμείς για να χαράξουμε έναν δρόμο αλλαγής», σημειώνει.
(Πηγή: The Drum)