Δωρεάν παράδοση ζητούν οι καταναλωτές. Ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα ευρήματα της νέας έρευνας του Glami με τη συμμετοχή 3.444 Ελλήνων. Όπως προκύπτει, το 66% έκανε αγορές προϊόντων μόδας κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ενώ εξαιτίας αυτής, το 50% ανακάλυψε νέα ηλεκτρονικά καταστήματα και τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρονικών αγορών και έχει σκοπό να αυξήσει την online δαπάνη […]

Δωρεάν παράδοση ζητούν οι καταναλωτές.

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα ευρήματα της νέας έρευνας του Glami με τη συμμετοχή 3.444 Ελλήνων. Όπως προκύπτει, το 66% έκανε αγορές προϊόντων μόδας κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ενώ εξαιτίας αυτής, το 50% ανακάλυψε νέα ηλεκτρονικά καταστήματα και τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρονικών αγορών και έχει σκοπό να αυξήσει την online δαπάνη του. Παρά τη μείωση των πωλήσεων που παρατηρήθηκε στις αρχές του Μαρτίου, και έφτασε το -35%, από το Πάσχα και μετά καταγράφεται ταχεία ανάκαμψη με τις πωλήσεις να να κινούνται στο +113% σε σύγκριση με την εβδομάδα 09-15/03.

Οι μεγαλύτερες εβδομαδιαίες μεταβολές* καταγράφηκαν την εβδομάδα 20-26/04 στις κατηγορίες σανδάλια και πέδιλα (+90 %) και γυαλιά ηλίου (+85%), ενώ τις τελευταίες μέρες του Απριλίου άλλες δύο καλοκαιρινές κατηγορίες κινήθηκαν ανοδικά: τα μαγιό (+62%) και οι βερμούδες/ σορτς (+76%). Όσο για μελλοντικές αγορές, το 53% δηλώνει ότι θα ξόδευε περισσότερο για πιο ποιοτικά υλικά, ενώ για το 40% των ερωτηθέντων η δωρεάν παράδοση είναι το πιο σημαντικό στοιχείο που πρέπει να διαθέτει ένα online κατάστημα.