Με τη χρήση screenshots από influencers και διαφημίσεις

Σημαντική αύξηση του ποσοστού των Ελλήνων καταναλωτών, οι οποίοι αναζητούν προϊόντα μόδας «βάσει εικόνας», από τον Οκτώβριο 2019, όταν και λανσαρίστηκε η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης ΑΙ, και μετά από σχεδόν έναν χρόνο, καταγράφει έρευνα του Glami. Συγκεκριμένα, οι αναζητήσεις βάσει εικόνας αυξήθηκαν κατά 43,3% το γ΄ τρίμηνο του 2020, σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο του 2019. Διαπιστώθηκε δε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των Ελλήνων χρηστών χρησιμοποιεί screenshots από προϊόντα που φόρεσαν influencers ή φωτογραφίες από διαφημίσεις που είδαν στα social media, ενώ στις πρώτες θέσεις των αναζητήσεων βρέθηκαν τα sneakers και τα φορέματα.