Μετά το λανσάρισμα του www.Fashion-Research.gr τον Μάρτιο, το οποίο αποτέλεσε μια πλήρη καταγραφή μόδας σύμφωνα με την έρευνα που διεξήχθη από το www.GLAMI.gr, τα αποτελέσματα της δεύτερης έρευνας που αφορούν τα trends του 2019 επικεντρώνονται στη μεγαλύτερη τάση που παρατηρήθηκε, την αναζήτηση ελληνικών fashion brands.

Ενδεικτικά, το 84% των ελλήνων καταναλωτών εξέφρασε το ενδιαφέρον να αποκτήσει ένα κομμάτι που φέρει ελληνική υπογραφή ενώ, εάν έπρεπε να επιλέξει ανάμεσα στο ρούχο ενός έλληνα και ενός διεθνή designer με τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά και τιμή, το 76,7% θα διάλεγε το ελληνικό.

Ωστόσο, το 1/3 των καταναλωτών δεν γνωρίζει από ποια καταστήματα μπορεί να προμηθευτεί κομμάτια ελλήνων designers, παρόλο που πάνω από το 80% απάντησε ότι επιθυμεί να στηρίζει την ελληνική οικονομία αγοράζοντας τοπικές μάρκες.