Καμπάνια με θέμα την πρόληψη του καρκίνου του δέρματος

Εάν διαγνωστούν αρκετά έγκαιρα, το 90% των περιπτώσεων μελανώματος μπορεί να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά. Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η εταιρεία Ipsos διεξήγαγε για τη La Roche-Posay μελέτη σε 23 χώρες από όλες τις ηπείρους, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, σχετικά με τις διαφορετικές συμπεριφορές στον ήλιο και τη γενικότερη αντίληψη των κινδύνων που συνδέονται με την έκθεση σε αυτόν. Το 88% των ερωτηθέντων γνωρίζει για τους κινδύνους εμφάνισης καρκίνου του δέρματος, όταν εκτίθεται χωρίς προστασία, αλλά μόλις 1 στους 2 έχει επισκεφτεί δερματολόγο για να εξετάσει τις ελιές του.