Τον «ρυθμό» στην αγορά του γιαουρτιού δίνουν rebranding, νέες συνεργασίες, δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας, χορηγίες αλλά και καμπάνιες που επικοινωνούν με χιουμοριστικό τρόπο πως το υγιεινό μπορεί να είναι και απολαυστικό.

Ανάλαφρο, κρεμώδες, θρεπτικό και δροσιστικό, το γιαούρτι αποτελεί αγαπημένη διατροφική συνήθεια μικρών και μεγάλων, καταγράφοντας θετική πορεία. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα της Statista, τα έσοδα στην αγορά γιαουρτιού ανέρχονται σε 168 δισ. δολάρια, το 2023, με εκτιμώμενη ανάπτυξη ετησίως κατά 7,14% (CAGR 2023-2028).

Τη χρονιά που πέρασε, αυξημένη ζήτηση για υγιεινά και ποιοτικά γαλακτοκομικά προϊόντα παρατήρησε η Βίκυ Παπουτσάκη, Marketing Manager, Δωδώνη ΑΕ. «Οι καταναλωτές, τα τελευταία χρόνια, έχουν επιδείξει μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τη διατροφή τους και αναζητούν προϊόντα που παρέχουν υγιεινά οφέλη, υψηλή ποιότητα και γεύση.

Στη Δωδώνη, για να ανταποκριθούμε σε αυτήν την τάση, σκοπεύουμε να επικεντρωθούμε στην προώθηση της υγιεινής διατροφής και των θρεπτικών οφελών των ήδη υπαρχόντων προϊόντων του χαρτοφυλακίου μας, ενώ εξετάζουμε τη δημιουργία νέων προς αυτή την κατεύθυνση, προσφέροντας επιπλέον επιλογές στους καταναλωτές. Παράλληλα, διατηρούμε τη δέσμευσή μας για την περιβαλλοντική βιωσιμότητα και την κοινωνική ευθύνη, δίνοντας έμφαση στην αειφορία της παραγωγής μας», εξηγεί η ίδια.

Η Γιώτα Μπετζούνη, Marketing Manager, ΜΕΒΓΑΛ, μοιράστηκε, επίσης, το δικό της insight. «Η χρονιά που πέρασε αλλά και αυτή που διανύουμε χαρακτηρίστηκαν από την οικονομική ύφεση και τον αυξημένο πληθωρισμό, δύο παράγοντες που επηρέασαν ιδιαίτερα την καταναλωτική συμπεριφορά σε όλες τις κατηγορίες των τροφίμων. Το τελευταίο διάστημα, η αποκλιμάκωση του πληθωρισμού δημιουργεί μία πιο αισιόδοξη εικόνα, τόσο στην ψυχολογία του καταναλωτή όσο και στην αγοραστική του δύναμη. Η κατηγορία των γαλακτοκομικών, που δραστηριοποιείται η εταιρεία μας, δεν θα μπορούσε να μην επηρεαστεί άμεσα από όλες τις παραπάνω αλλαγές, καθώς έχει εξέχουσα θέση στην καθημερινή κατανάλωση λόγω της υψηλής διατροφικής της αξίας», επισημαίνει η ίδια.

Οι γρήγοροι ρυθμοί επιβάλλουν γρήγορες λύσεις
Όπως εξηγεί η Γ. Μπετζούνη, o καταναλωτής αναζητά γρήγορες λύσεις απολαυστικών και υγιεινών σνακ, καθώς η περίοδος της πανδημίας μάς έμαθε να δίνουμε μεγαλύτερη προσοχή στην ενίσχυση του οργανισμού μας και να επιλέγουμε προϊόντα που βοηθούν σε αυτήν την κατεύθυνση, όπως τα γαλακτοκομικά. «Ο καταναλωτής πιέστηκε από τη μειωμένη αγοραστική του δύναμη και στράφηκε σε πιο επιλεκτικές ή μειωμένες αγορές κατανάλωσης. Η ΜΕΒΓΑΛ ανταποκρίθηκε στην παραπάνω τάση με έμφαση σε εκπτωτικές ενέργειες, προσφέροντας, έτσι, στον καταναλωτή τη δυνατότητα να συνεχίζει να αγοράζει και να απολαμβάνει τα αγαπημένα προϊόντα για όλη την οικογένεια. Επίσης, κυκλοφορήσαμε νέα προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας και σε μεμονωμένες συσκευασίες, δίνοντας, έτσι, λύση στην ανάγκη άμεσης κατανάλωσης υγιεινών σνακ (στο σπίτι, στο γραφείο, στη βόλτα), όπως επιβάλλουν οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητάς μας», προσθέτει η ίδια.

«Σύμμαχοι» στο ταξίδι της αναγνώρισης
Μιλώντας για τον διεθνή κόσμο, αξιοσημείωτη είναι η συνεργασία της Danone με την BETC του ομίλου Havas. Η BETC ορίστηκε ως global creative agency της πρώτης, έπειτα από spec που αφορά τα εργοστάσιά της αλλά και τα γαλακτοκομικά brands και τα brands του νερού. Σημειώνεται πως η BETC έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με τη γαλλική Danone για τα γιαούρτια της δικής της μάρκας.

Στην εγχώρια αγορά, τον Φεβρουάριο, η Gravity the Newtons ανέλαβε την PR επικοινωνία της εταιρείας Δέλτα ΑΕ, κατόπιν διαδικασίας διερεύνησης της αγοράς από την πλευρά της εταιρείας. Συγκεκριμένα, η Δέλτα επέλεξε τη Gravity the Newtons και της ανέθεσε το σύνολο της επικοινωνίας της, δηλαδή Γραφείο Τύπου, Media Relations, σχεδιασμό και υλοποίηση εκδηλώσεων όσον αφορά στην corporate αλλά και την προϊοντική επικοινωνία. Σε ό,τι αφορά στον digital κόσμο, η Vitamin Media ανέλαβε τη διαχείριση των social media και των paid ads της Φάρμα Κουκάκη, με στόχο να δώσει στο brand νέες δημιουργικές ιδέες, οι οποίες έχουν σκοπό να προκαλέσουν μεγαλύτερο awareness στο κοινό του brand, ακολουθώντας μια 360° στρατηγική.

Νέα λανσαρίσματα για κάθε προτίμηση
«Κινητικότητα» εντοπίζεται και στην εγχώρια αγορά με πληθώρα νέων λανσαρισμάτων. Καταρχάς, είδαμε το επαναλανσάρισμα του Δωδώνη Στραγγιστό γιαούρτι. «Για το συγκεκριμένο προϊόν, ξεκινήσαμε πριν λίγο διάστημα ένα ολοκληρωμένο μοντέλο επικοινωνίας 360ο, το οποίο αποτελείται από ένα ευρύ φάσμα άμεσης και έμμεσης επικοινωνίας, TV, cinema, radio, Digital, PR και Social Media ενεργειών», σημειώνει η Βίκυ Παπουτσάκη, Marketing Manager, Δωδώνη ΑΕ. Παράλληλα, η ίδια ανέφερε πως η εταιρεία εστιάζει σταθερά στην εξέλιξη του brand, επιδιώκοντας τη συνεχή καινοτομία, καθώς και την είσοδό της σε νέες κατηγορίες, προσαρμόζοντας στρατηγικά τα προϊοντικά και επικοινωνιακά της λανσαρίσματα στις νέες καταναλωτικές συνήθειες, ενώ συνεχίζει σταθερά την υποστήριξη των υπαρχόντων προϊόντων της, δίνοντάς τους προστιθέμενη αξία, παράγοντας καινοτομία προς όφελος του καταναλωτή και της αγοράς.

Σε νέο λανσάρισμα προχώρησε και η Δέλτα. «Αναδεικνύοντας ότι η πρωτεΐνη είναι χρήσιμη για κάθε δραστήριο άνθρωπο δημιουργήσαμε μια νέα φρέσκια και ολοκληρωμένη επικοινωνία για να υποστηρίξουμε το λανσάρισμα της νέας σειράς Vitaline Pudding», σημειώνει η Μαριαλένα Κουτλή, Marketing Innovation Director, Δέλτα Τρόφιμα ΑΕ, ενώ η Κρι Κρι λάνσαρε στις κατηγορίες των λειτουργικών και βρεφικών επιδόρπιων, το Super Spoon Active Plus με γεύση Σύκο, Δαμάσκηνο & Βρώμη και το Κρι Κρι Grow με γεύση Φαρίν Λακτέ. Παράλληλα, η εταιρεία επεκτείνεται περαιτέρω στην κατηγορία των λειτουργικών γιαουρτιών, με τη νέα πρόταση Super Spoon Active Plus.

Νέα λανσαρίσματα πραγματοποίησε πρόσφατα και η Danone, παρουσιάζοντας τη σειρά HiPro. Το HiPro είναι η νέα γευστική πρόταση στα επιδόρπια και ροφήματα γιαουρτιού με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη. Με την εμπειρία, την τεχνογνωσία και την εγγύηση ποιότητας Danone, το HiPro, πιστεύοντας στην αξία της σωματικής άσκησης και επικροτώντας κάθε προσπάθεια, μικρή ή μεγάλη, δεσμεύεται να προσφέρει διατροφικές λύσεις που θα υποστηρίζουν τον καταναλωτή σε κάθε βήμα και κάθε διαδρομή. Με υψηλής ποιότητας φυσική πρωτεΐνη, 0% λιπαρά και χωρίς πρόσθετα σάκχαρα (περιέχει φυσικά σάκχαρα), το HiPro έρχεται να δώσει το απαραίτητο καθημερινό boost πρωτεΐνης με τον πιο απολαυστικό τρόπο. Το HiPro κυκλοφορεί σε δυο εναλλακτικές επιλογές, που εξασφαλίζουν κάθε φορά την επιθυμητή ποσότητα πρωτεΐνης: επιδόρπια γιαουρτιού 160 γρ. με 15 γρ. πρωτεΐνης ανά κύπελλο σε 4 γεύσεις: μύρτιλο, μπανάνα-φυστικοβούτυρο, στρατσιατέλλα και βανίλια, καθώς και ροφήματα γιαουρτιού 300 ml με 25 γρ. πρωτεΐνης ανά μπουκάλι σε 2 γεύσεις: μάνγκο και φράουλα-βατόμουρο. Τα νέα ροφήματα γιαουρτιού HiPro είναι χωρίς λακτόζη, ενώ περιέχουν πρωτεΐνη ορού γάλακτος, η οποία συμβάλλει στην αύξηση και διατήρηση της μυϊκής μάζας αλλά και όλα τα απαραίτητα αμινοξέα που χρειάζεται το σώμα για την τόνωσή του. Ακόμα, μπορούν να διατηρηθούν έως και 6 ώρες εκτός ψυγείου, γεγονός που τα καθιστά κατάλληλα για κατανάλωση on the go, κάθε στιγμή της ημέρας!

Από την πλευρά της, η Γ. Μπετζούνη αναφέρθηκε σε λανσαρίσματα της εταιρείας, τονίζοντας πως εξίσου σημαντική με την ασφάλεια και την ποιότητα των προϊόντων της ΜΕΒΓΑΛ είναι και η καινοτομία, η οποία χαρακτηρίζει την εταιρεία από τα πρώτα βήματά της. «Η σειρά Harmony Gourmet είναι μία καινοτόμος πρόταση. Δίνουμε την ευκαιρία στον καταναλωτή να δοκιμάσει το γιαούρτι μέσα από απολαυστικούς συνδυασμούς σε διάφορες γεύσεις, με κομμάτια βέλγικης σοκολάτας ή brownies. Με μόλις 1% λιπαρά και με βάση το πολύτιμο ελληνικό γιαούρτι, χαρίζουν απόλαυση με λίγες μόνο θερμίδες ανά κύπελο».

Και συνεχίζει: «Παράλληλα, ξεχωριστή θέση στην κατηγορία του γιαουρτιού ΜΕΒΓΑΛ, κατέχει η μεγάλη ποικιλία των Harmony, με 1% λιπαρά και ζουμερά κομμάτια φρούτων σε 6 υπέροχες λαχταριστές γεύσεις. Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε στην ανάπτυξη και στήριξη των γλυκισμάτων ΜΕΒΓΑΛ με καινοτόμες, επίσης, προτάσεις, όπως η κρέμα καϊμάκι με σιρόπι βύσσινο που εμπλούτισε την ποικιλία των γλυκών μας γεύσεων. Ακόμη, αφουγκραζόμενοι την ανάγκη για ένα γιαούρτι με πλούσια γεύση σε πιο συμφέρουσα τιμή, σχεδιάσαμε το Οικογενειακό, σε συσκευασία 1 kg, ιδανικό για κάθε χρήση. Οι παραπάνω κατηγορίες υποστηρίχτηκαν με τηλεοπτική καμπάνια αλλά και με πολλές προωθητικές ενέργειες προς τον καταναλωτή, δίνοντάς του την ευκαιρία να τα δοκιμάσει και να τα αγαπήσει», επισημαίνει η Marketing Manager της ΜΕΒΓΑΛ.

Rebranding, βιωσιμότητα και εταιρική υπευθυνότητα
Θέλοντας να δείξουν πως βρίσκονται στο πλευρό των καταναλωτών και της κοινωνίας, τα brands της κατηγορίας εστιάζουν σε ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Παράλληλα, ορισμένες εταιρείες προχωρούν σε rebranding, επανατοθετώντας τους στόχους και τα σημεία στα οποία θέλουν να εστιάσουν. Σε αυτό το πλαίσιο, η FrieslandCampina Hellas-Νουνού, το 2022, διεύρυνε το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της, «Κύκλος Φροντίδας», με πρωτοβουλίες στήριξης και αλληλεγγύης. Μεταξύ άλλων, με περισσότερες από 450 διανομές προϊόντων, 9.183 κιβώτια με γάλα, τυρί, γιαούρτι και κρέμες γάλακτος έφτασαν σε περισσότερους από 470 Δήμους, Φορείς και Συλλόγους, μέσω της πρωτοβουλίας «Φροντίδα και Αγάπη», που συνεχίζεται, για 12η χρονιά, με συνολική προσφορά αξίας άνω των 2,5 εκατ. ευρώ.

Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο, η Δέλτα παρουσίασε τη νέα της εταιρική εικόνα. Στο νέο logo απουσιάζει η γνωστή φιγούρα της αγρότισσας που κρατά μια καρδάρα γάλα, καθώς η εταιρεία συστήνεται, πλέον, ως «εταιρεία τροφίμων» αντί ως «γαλακτοβιομηχανία». Επιπλέον, η εταιρεία υλοποιεί μια φιλόδοξη στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης. Παράλληλα, στηριζόμενη μεν στα γαλακτοκομικά προϊόντα της, στα οποία διατηρεί υψηλά μερίδια στην εγχώρια αγορά, θα προχωρήσει σε περαιτέρω διεύρυνση του προϊοντικού της portfolio σε πολλές κατηγορίες τροφίμων, με κύριο όχημά της τις εξαγορές. Ακόμα, η Δέλτα υλοποιεί ένα καινοτόμο project για την αποτύπωση των ESG επιδόσεων των προϊόντων της στην εφοδιαστική αλυσίδα.

Δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας και για τη Danone Nutricia Ελλάδος, η οποία συμπράττει με τον οργανισμό «Μπορούμε» για την προσφορά φαγητού στην κοινωνική υπηρεσία του Δήμου Παλαιού Φαλήρου. Εκτός από την προσφορά τροφίμων στον οργανισμό, θα συμμετάσχει στα προγράμματα «Μπορούμε στη Λαϊκή» όπου εργαζόμενοι της εταιρείας θα βοηθήσουν, ως εθελοντές, στη συγκέντρωση τροφίμων από λαϊκές αγορές αλλά και θα χρηματοδοτήσει τη Δράση «Μπορούμε στο Σχολείο» από τον Σεπτέμβριο έως το τέλος του χρόνου, το οποίο αποσκοπεί στην ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση παιδιών για το θέμα της σπατάλης του φαγητού, τον εθελοντισμό και την κοινωνική προσφορά. Παράλληλα, η Danone Nutricia Ελλάδος, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, στήριξε την προσπάθεια του υπερμαραθωνοδρόμου Μάριου Γιαννάκου, ο οποίος αναχώρησε τον Απρίλιο για το Νεπάλ, με στόχο να φτάσει στην κορυφή του Έβερεστ μαζί με τη διεθνή ομάδα Eco-Everest Expedition, μια αποστολή με «πράσινο» χαρακτήρα.

Προς την «πράσινη» ενέργεια κάνει στροφή η Δωδώνη ΑΕ, υποστηρίζοντας τη μακρόχρονη βιώσιμη ανάπτυξή της, με τη βοήθεια της MGD Energy, που ολοκλήρωσε την εγκατάσταση του νέου Φωτοβολταϊκού Σταθμού στo εργοστάσιό της στα Ιωάννινα, ο οποίος έχει ισχύ 2,15 MW και θα παράγει περίπου 3150 MWh ενέργεια ετησίως.

Αξίζει να σημειωθεί πως χάρη στο έργο αυτό, η Δωδώνη ΑΕ επιτυγχάνει μείωση στην έκλυση 2.365 τόνων CO2 ετησίως, συνεισφέροντας στην προστασία του περιβάλλοντος και στη βιωσιμότητα του πλανήτη. Επιπλέον, η εταιρεία βρέθηκε ανάμεσα στο 1% των εταιρειών παγκοσμίως σε θέματα βιωσιμότητας και ΕΚΕ, καθώς και στο 3% των επιχειρήσεων με κορυφαία απόδοση στην περιβαλλοντική διαχείριση, σύμφωνα με την αξιολόγηση που έλαβε από την EcoVadis.

Έντονες χορηγικές δράσεις
Σε ό,τι αφορά στις χορηγικές δράσεις, το HiPro θα είναι Επίσημος Υποστηρικτής του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας, στις 12 Νοεμβρίου 2023, που πραγματοποιείται από τον ΣΕΓΑΣ, χαρίζοντας δύναμη και απόλαυση στους συμμετέχοντες. Ακόμα, το «παρών» στο Spetsathlon 2023 έδωσε η Arla Foods Ελλάς µε την προϊοντική σειρά Arla Protein, συμμετέχοντας ως επίσημος χορηγός των αγώνων, στις 12-14 Μαΐου. Στο αγωνιστικό σκέλος, η ομάδα του Arla Protein μέτρησε 40 αθλητές. Το brand στήριξε και τους αθλητές, μέσα από ένα recovery area, το οποίο περιελάμβανε stretching από επαγγελματίες προπονητές και διοργανώθηκε σε συνεργασία µε το γυμναστήριο Training Room του Δημήτρη Κουλούρη.


«Υψηλές προδιάγραφες με σεβασμό στον καταναλωτή»
«Ο σημερινός καταναλωτής μένει πιστός στα αγαπημένα του προϊόντα, ενώ αναζητά πάντα την ανώτερη ποιότητα, ποικιλία γεύσεων και υψηλή διατροφική αξία. Στη Δωδώνη, όλα μας τα προϊόντα παράγονται με υψηλές προδιαγραφές με σεβασμό στον καταναλωτή αλλά και στην παράδοση. Έχουμε επεκτείνει τη γκάμα μας για να προσφέρουμε γαλακτοκομικά και μη προϊόντα, με στόχο να καλύπτουμε όλες τις διαφορετικές διατροφικές ανάγκες των καταναλωτών μας. Παράλληλα, προχωράμε με τη δέσμευση να παρέχουμε προϊόντα που συμβάλλουν στην υγιεινή διατροφή. Έχουμε επενδύσει σε ερευνητικά προγράμματα για να προσφέρουμε προϊόντα με χαμηλά λιπαρά, υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και άλλες θρεπτικές αξίες».
Βίκυ Παπουτσάκη, Marketing Manager, Δωδώνη ΑΕ


«Καινοτόμα προϊόντα σε γεύσεις που θα ενθουσιάσουν»
«Για το 2024, σκοπεύουμε να ακολουθήσουμε παρόμοια στρατηγική με το 2023. Σχεδιάζουμε και θα κυκλοφορήσουν καινοτόμα προϊόντα σε γεύσεις που ελπίζουμε να ενθουσιάσουν. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να προσφέρουμε στον σύγχρονο καταναλωτή υψηλής διατροφικής αξίας και καινοτόμα προϊόντα, που θα καλύψουν τις ανάγκες του στις συνεχώς μεταβαλλόμενες τάσεις και με σεβασμό στην παράδοση, το περιβάλλον και το μέλλον των παιδιών μας».
Γιώτα Μπετζούνη, Marketing Manager, ΜΕΒΓΑΛ


Επικοινωνία… υψηλής θρεπτικής αξίας
Πλούσιες οι νέες καμπάνιες σε φρεσκάδα και χιούμορ, τονίζοντας αφενός τα οφέλη της υγιεινής διατροφής και αφετέρου, πως η πρωτεΐνη δεν είναι «προνόμιο» μόνο όσων γυμνάζονται.

Δωδώνη Στραγγιστό: Η BBDO δημιούργησε για τη Δωδώνη και το στραγγιστό της, νέες συσκευασίες και νέα τηλεοπτική επικοινωνία η οποία αναπτύσσεται σε 360ο καμπάνια με in store υλικά και ενέργειες, digital και social προσέγγιση, καθώς και ραδιοφωνικά. Σύμφωνα με την επικοινωνία, το στραγγιστό γιαούρτι της Δωδώνη με νέα συνταγή, νέα γεύση και νέα συσκευασία έρχεται για να μας ξαφνιάσει ευχάριστα. «Κάποιοι είναι στον κόσμο τους. Κι εμείς… στη Δωδώνη», αναφέρουν οι 3 χιουμοριστικές ταινίες. Αφηγητές είναι οι ηθοποιοί: Μαρία Λεκάκη, Μαρία Σολωμού και Θοδωρής Αθερίδης οι οποίοι «παίζουν» με τους πρωταγωνιστές των ταινιών, κάθε φορά που ανοίγουν το Δωδώνη στραγγιστό τους. Την παραγωγή των ταινιών ανέλαβε η Stefi Productions με τη σκηνοθετική καθοδήγηση του Γιώργου Κανελλόπουλου.

Νουνού Στραγγιστό: Τον Μάρτιο, κυκλοφόρησε digital επικοινωνία για το Νουνού Στραγγιστό Κύπελλο Δύναμης, σε social media (Facebook, Instagram, YouTube) και σε επιλεγμένα sites με τη μορφή banner campaign. Τα video posts επικοινωνούν την αξία της πρωτεΐνης για ένα δυνατό ξεκίνημα της ημέρας και οδηγούν τον καταναλωτή στο www.proteinbreakfast.gr. To εν λόγω site έχει αναπτυχθεί από τη FrieslandCampina και καλεί τον καταναλωτή να υπολογίσει αν λαμβάνει την απαραίτητη ποσότητα πρωτεΐνης στο ξεκίνημα της ημέρας του, λαμβάνοντας υπόψη τo διατροφολόγιό του, το επίπεδο σωματικής άσκησης και την ηλικιακή του ομάδα. Ο σχεδιασμός της καμπάνιας ανήκει στην Ogilvy, ενώ την παραγωγή των τριών video posts ανέλαβε η Foss Productions.

Activia: «H καλή ισορροπία θέλει καθημερινή φροντίδα του πεπτικού», αναφέρει η καμπάνια για το Activia της Danone, με tagline «Activia. Το να νιώθεις καλά, ξεκινάει από μέσα σου». Όπως αναφέρει το TVC, «το Activia συνδυάζει Bifidus ActiRegularis, ασβέστιο για τη φυσιολογική λειτουργία του πεπτικού και απολαυστική γεύση».

ΜΕΒΓΑΛ: Αυτό το καλοκαίρι η Interbus SA επιμελήθηκε τη διαφημιστική καμπάνια της ΜΕΒΓΑΛ, «Experiencing Greece starts with food», για το αυθεντικό ελληνικό γιαούρτι, στα αεροδρόμια Αθήνας, Κέρκυρας, Ζακύνθου και Κεφαλλονιάς. Η καμπάνια απευθύνεται και στις πέντε αισθήσεις και σχεδιάστηκε για να προσεγγίσει τους εκατ. τουρίστες που επέλεξαν την Ελλάδα για τις διακοπές τους, παροτρύνοντάς τους να δοκιμάσουν το αυθεντικό ελληνικό γιαούρτι της ΜΕΒΓΑΛ. Η ελληνική εταιρεία γαλακτοκομικών προϊόντων εμπιστεύθηκε την Interbus για να επιτύχει μια σειρά στόχων, όπως το global reach (προσεγγίζοντας ταξιδιώτες από το εξωτερικό), την προσέγγιση διαφορετικών κοινών, το brand prestige (τοποθετώντας τις διαφημίσεις της στον χώρο των αεροδρομίων) κ.ά.

Vitaline Go Protein: Στη νέα καμπάνια της McCann για τα Vitaline Go Protein από τη Δέλτα, ένα κεσεδάκι γίνεται το «Μήλον της Έριδος» ανάμεσα σε έναν λάτρη της γυμναστικής και σε έναν απλό καθημερινό δραστήριο τύπο. Η ιδέα βασίζεται στο insight ότι, συχνά, οι άνθρωποι που γυμνάζονται τείνουν να πιστεύουν ότι η πρωτεΐνη είναι προνόμιό τους, ότι μόνο αυτοί τη χρειάζονται και την αξίζουν, πράγμα που δεν ισχύει.

Vitaline Pudding: Για την καμπάνια λανσαρίσματος του Vitaline Pudding της Δέλτα, η McCann, επίσης, βασίστηκε στην ιδέα πως υπάρχει «κόντρα» ανάμεσα σε αθλούμενους και μη για το ποιος «αξίζει» το Vitaline Pudding. Ακόμα κι αν, κάποιος τρέχει πίσω από τα παιδιά του ή εξαιτίας της δουλειάς του, την πρωτεΐνη του, ακόμα και σε μορφή επιδόρπιου, θα τη χρειαστεί.


Top τάση τα προϊόντα πρωτεΐνης
«Κυρίαρχες τάσεις αποτελούν τα προϊόντα με πρωτεΐνη και χωρίς λακτόζη, αλλά δεν λείπει και το κομμάτι της απόλαυσης. Τα προϊόντα πρέπει να έχουν λειτουργικά χαρακτηριστικά αλλά να είναι και απολαυστικά. Ένα επιπλέον χαρακτηριστικό που αναζητούν οι καταναλωτές είναι η διαύγεια στα συστατικά, στις μεθόδους παραγωγής στις βιώσιμες πρακτικές ώστε να μειωθεί το περιβαλλοντικό αποτύπωμα με κύριο μέλημα την προστασία του περιβάλλοντος για ένα βιώσιμο μέλλον. Οι τάσεις αυτές αναμένεται να κυριαρχήσουν και τα επόμενα χρόνια».
Μαριαλένα Κουτλή, Marketing Innovation Director, Δέλτα Τρόφιμα ΑΕ