Marketing Week: Η Bold Ogilvy αναδεικνύεται για 3η χρονιά Agency of The Year στα Ermis Awards. Τι σημαίνει για εσάς η διάκριση αυτή, όταν μάλιστα έρχεται μέσα στα πιο «σκληρά» χρόνια της κρίσης;
Γιάννης Σιδέρης:
Ακριβώς επειδή έρχεται σε μια ιδιαίτερα δύσκολη και απαιτητική εποχή, η διάκριση αυτή είναι εξαιρετικά σημαντική για όλη την ομάδα της Bold. Όσο κι αν όλοι μας έχουμε φορτιστεί από το στρες που δημιουργεί η κρίση στην Ελλάδα, χαίρομαι που έχω δίπλα μου συνεργάτες που μπαίνουν κάθε μέρα στην εταιρεία με το ίδιο πάθος για να κάνουν την καλύτερη δουλειά που μπορούν. Είμαστε μια δυναμική ομάδα σε μια ιστορική εταιρεία. Αυτός είναι ένας εξαιρετικός συνδυασμός που καλλιεργεί μια κουλτούρα που δε νομίζω ότι υπάρχει σε πολλές εταιρείες του χώρου.

Αυτό το χαρακτηριστικό είναι που μας κάνει να ξεχωρίζουμε και να διακρινόμαστε. Οι ανθρωποί μας γίνονται μέρος μιας ισχυρής κουλτούρας και έχουν το χώρο να την εμποτίσουν με τα δικά τους στοιχεία. Αυτό διαμορφώνει το κλίμα της Bold, που αφήνει τους ανθρώπους να δουλέψουν ελεύθερα και τους κάνει δημιουργικούς. Οι άνθρωποί μας και φυσικά οι πελάτες μας, που παρά τις δικές τους δυσκολίες μας εμπιστεύονται, είναι εκείνοι που κέρδισαν τον τίτλο αυτό. Ευχαριστώ όλους τους συνεργάτες μου στη Bold Ogilvy & Mather και συγχαίρω επίσης όλες τις εταιρείες που διακρίθηκαν στα Ermis Awards. Η καλύτερη ποιότητα της δημιουργικής δουλειάς στην Ελλάδα δεν μπορεί να παρά να είναι συνολική επιδίωξη των εταιρειών του χώρου.

Σε ποιους παράγοντες αποδίδετε αυτή την εξαιρετική επίδοση; Τι είναι αυτό που σας έφερε μπροστά;
Το πάθος των ανθρώπων, η επιμονή και η σκληρή δουλειά παρά τις αντιξοότητες και φυσικά η ομαδικότητα. Δεν μπορώ να το τονίσω αρκετά: η ικανότητά των ανθρώπων μας να λειτουργούν ως μια πολύ καλά δεμένη ομάδα σε επίπεδο στρατηγικής, δημιουργικού αλλά και κάθε άλλου ρόλου στην εταιρεία είναι κάτι που μας κάνει να απολαμβάνουμε τη δουλειά μας και την καθημερινότητά μας στην εταιρεία. Από την άλλη, οι πελάτες μας, μας αντιμετωπίζουν με σεβασμό και είναι πραγματικοί συνεργάτες. Είναι και δική τους επιβράβευση ο τίτλος αυτός.

Εκτός από τον τίτλο του Agency of The Year της Bold Ogilvy, συνολικά οι εταιρείες του ομίλου κυριάρχησαν στα φετινά Ermis. Που οφείλεται η συνολική αυτή επιτυχία;
Είναι κάτι που μας κάνει να ξεχωρίζουμε στην αγορά. Έχουμε τις καλύτερες εταιρείες σε κάθε τομέα που όμως έχουν τη δυνατότητα να δουλεύουν τόσο στενά και αποτελεσματικά μαζί. Τα τελευταία χρόνια η συνεργασία των εταιρειών έχει γίνει ακόμη πιο στενή και οι ομάδες μας δουλεύουν μαζί. Για αυτό είδατε βραβεία που από κοινού απέσπασαν οι Bold Ogilvy & Mather και OgilvyOne ή Βold Ogilvy & Mather και Asset Ogilvy PR και νομίζω ότι θα δείτε ακόμη περισσότερα παραδείγματα τέτοιας συνεργασίας στο μέλλον. Έχουμε καλλιεργήσει αυτή τη συνεργασία και τώρα αποδίδει καρπούς όσο ποτέ άλλοτε. Είναι κάτι που με ενθουσιάζει ιδιαίτερα και μας δίνει πολλές δυνατότητες, ήδη πολλά project είναι στα σκαριά.

Ποια πιστεύετε ότι θα είναι η εικόνα της ελληνικής αγοράς επικοινωνίας για το 2014;
Ακούμε για σταθεροποίηση αλλά όπως και να ‘χουν τα πράγματα η κατάσταση είναι ακόμη εύθραυστη. Τουλάχιστον οικονομικά, πράγμα που σαφώς επηρεάζει όλα τα υπόλοιπα. Νομίζω ότι θα χρειαστεί να κάνουμε όλοι μας λίγη ακόμη υπομονή. Ελπίζω ότι η βελτίωση θα έρθει σύντομα αλλά αυτό μπορεί να ξεκινήσει από εμάς. Ήδη έχουμε αναθεωρήσει πολλά και νομίζω ότι συνολικά ως κλάδος έχουμε αποκτήσει περισσότερο ρεαλισμό. Θεωρώ ότι το πάθος δε λείπει από τους ανθρώπους μας και πιστεύω ιδιαίτερα στα νεότερα παιδιά που αν και δυσκολεύονται περισσότερο, έχουν τόσες δυνατότητες και μπορούν να δώσουν νέα ώθηση στη δουλειά μας. Εμείς από την πλευρά μας ως εταιρείες επινοινωνίας πρέπει να συνεργαστούμε ακόμη πιο στενά με τους πελάτες μας και να τους βοηθήσουμε να κερδίσουν το χαμένο έδαφος. Ας κοιτάζουμε λοιπόν μπροστά, έχοντας πάντα στο μυαλό τα λάθη που κάναμε στο παρελθόν και ευελπιστώ ότι τα πράγματα θα μπουν σε καλύτερες βάσεις και θα βελτιωθούν, ίσως όχι αύριο αλλά ελπίζω σύντομα.