Βλέποντας καθημερινά στην οθόνη μου το DailyFax σκέφτομαι… 25 χρόνια συνεχούς παρουσίας και ενασχόλησης είναι μια ολόκληρη επαγγελματική ζωή. Αν το DailyFax ήταν δημόσιος υπάλληλος θα ετοίμαζε τα χαρτιά του για να συνταξιοδοτηθεί. Ευτυχώς για όλους μας και τον κλάδο, η μόνη μορφή σύνταξης για το DailyFax είναι η ευθύνη της δημοσιογραφικής ομάδος του για τη σύνταξη της καθημερινής μας ενημέρωσης. Εύχομαι να παραμείνει αγέραστο στον χρόνο κατά το πρότυπο του ιδρυτή του Κυριάκου Μπούσια.

Θυμάμαι μια φορά που το DailyFax έγραψε ότι… Δεν θυμάμαι, και δεν χρειάζεται να θυμάμαι. Η δημοσιογραφία είναι η καταγραφή της καθημερινότητας, η είδηση του εφήμερου: όπως και η διαφήμιση άλλωστε. Καλά νέα, κακά νέα, αναθέσεις, μετακινήσεις, διαγωνισμοί, εκδηλώσεις, βραβεύσεις, νομοθετικές ρυθμίσεις, ένα ψηφιδωτό διαχρονικής ενημέρωσης.

Τα τελευταία 25 χρόνια, η σημαντικότερη εξέλιξη για την αγορά μου ήταν… Δεν είναι μία, είναι πολλές, και όχι όλες θετικές. Αρκεί να θυμηθούμε από τον Νόμο Βενιζέλου της δεκαετίας 1990 έως την περσινή τροποποίηση του 2328. Επίσης, το κλείσιμο μεγάλων εταιρειών που έγραψαν ιστορία, αλλά -φευ- και τον θάνατο πολλών σημαντικών ανθρώπων της διαφήμισης (δύο σχετικά πρόσφατες απώλειες οι αγαπημένοι φίλοι, Σταύρος Λεούσης και Πέτρος Τέρκας).

Από κει και πέρα είναι θετική εξέλιξη η ίδρυση νέων εταιρειών (πολλές με ενδιαφέρουσες εξειδικεύσεις).
Η ανάδειξη στον κλάδο πολλών νέων και ταλαντούχων ανθρώπων. Το γεγονός ότι τα βραβεία Ermis από πείραμα έγιναν θεσμός, καθώς και η καθιέρωση νέων περιοχών επιβράβευσης σε άλλους σημαντικούς τομείς της εμπορικής επικοινωνίας. Τελευταίο, αλλά όχι έσχατο οι νέες τεχνολογίες που δίνουν άλλη διάσταση στο μήνυμα ορίζουν νέες τεχνικές και νέα γλώσσα, αλλά που για να γίνουν πραγματικά αποδοτικές, πρέπει να κατασταλάξουν.

Η καλή είδηση για την αγορά μου, που θα ήθελα να δω πρωτοσέλιδο στο DailyFax θα ήταν…
Ότι εξαφανίζεται όλος αυτός ο οχετός των τηλεπωλήσεων που πλημμυρίζουν κάθε μέρα τα κανάλια: φίλτρα νερού, ζώνες ισχύου, θερμάστρες, ζυγαριές, σιρόπια, χάπια και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Απίστευτης διάρκειας και κακογουστιάς μηνύματα τα οποία για μας τους ηλίθιους που δεν καταλάβαμε, επαναλαμβάνονται αμέσως! Εύχομαι η ΕΔΕΕ, ο ΣΔΕ και τα ίδια τα κανάλια να κατανοήσουν πόσο αυτά τα κακόγουστα υποπροϊόντα βλάπτουν τη διαφήμιση, αλλά και την ίδια τη θεαματικότητα.

Το DailyFax για μένα είναι…Η διαφήμιση της διαφήμισης!