Υψηλές διακρίσεις κέρδισαν οι FleishmanHillard και Ketchum στο πλαίσιο των ICCO Global Awards 2020, που διοργανώνει το International Communications Consultancy Organisation. Η FleishmanHillard απέσπασε επτά βραβεία, μεταξύ των οποίων η κορυφαία διάκριση «Καμπάνια της Χρονιάς» για την καμπάνια «The Future of the Home Ownership Dream» σε συνεργασία με τη Santander, ενώ η Ketchum απέσπασε τρία βραβεία.

Επιπλέον, στο Hall of Fame του ICCO εισήλθαν τέσσερα νέα μέλη, μεταξύ των οποίων ο Richard Edelman, 15 χρόνια μετά την εισαγωγή του πατέρα του στον θεσμό, σε αναγνώριση της συνεισφοράς του για τη διεύρυνση του πεδίου των δημοσίων σχέσεων διεθνώς. Στο Hall of Fame εντάχθηκαν επίσης, οι Johna Burke, Global Managing Director, AMEC, Melissa Waggener Zorkin και Juergen Gangoly. Τα βραβεία πραγματοποιήθηκαν για πρώτη φορά ψηφιακά με οικοδεσπότη τον CEO του ICCO, Francis Ingham, και συμμετοχές από δεκάδες χώρες για 30 διαφορετικά βραβεία. Επίσης, διακρίθηκαν ενδεικτικά τα agencies Hill + Knowlton Strategies, W2O Group, Interel European Affairs, Value 360 Communications και Rice Communications.