Επιτρέψτε μου να ξεκινήσω από το… υστερόγραφο και να πω ένα «μπράβο» σε όλες τις εταιρείες που δραστηριοποιήθηκαν ταχύτατα με σκοπό να στηρίξουν όσους επλήγησαν από τις τελευταίες πλημμύρες. Οι ιδιωτικές πρωτοβουλίες αυτού του τύπου είναι όλο και περισσότερες (δυστυχώς όλο και συχνότερα παρουσιάζονται γεγονότα που απαιτούν δράση και στήριξη), με τις εταιρείες να έχουν πλέον αναπτύξει ευέλικτους μηχανισμούς άμεσης κινητοποίησης.

Σε άλλα νέα, εσείς, ως marketers θεωρείτε ότι υπάρχει καλή συνεργασία μεταξύ των τμημάτων marketing, media, CMI/Insight και άλλων, ως προς τη βελτίωση του marketing effectiveness; Το ερώτημα αυτό τέθηκε σε νέα έρευνα των WFA, Ebiquity και IPA, και την ίδια ερώτηση σας θέσαμε στο LinkedIn profile του Marketing Week. Τα αποτελέσματα έχουν ενδιαφέρον: η επιλογή «Συμφωνώ» στη διεθνή έρευνα συγκέντρωσε ποσοστό 74% και στο δικό μας poll συγκέντρωσε 18%.

Η επιλογή «Ούτε συμφωνώ, ούτε διαφωνώ» στην έρευνα έλαβε ποσοστό 16% και στο poll 33%, ενώ η επιλογή «Διαφωνώ» στη διεθνή έρευνα πήρε ποσοστό 10% και στο poll μας 48%. Τα στελέχη που απάντησαν στο LinkedΙn, στην πλειοψηφία τους δεν θεωρούν ότι συνεργάζονται αποδοτικά με άλλα τμήματα με στόχο την marketing αποτελεσματικότητα, ενώ κοντά βρίσκεται και το ποσοστό όσων τοποθετούνται πιο ουδέτερα. Ίσως αυτό είναι κάτι που πρέπει να επανεξετάσουν οι εταιρείες, διαβάζοντας και τα αποτελέσματα της διεθνούς έρευνας που δημοσιεύουμε στο τεύχος. Εκτός από τις προκλήσεις, η έρευνα εντοπίζει και κάποιους βασικούς τομείς προς βελτίωση, για τη δημιουργία μιας παγκόσμιας κουλτούρας marketing effectiveness.

Επί τη ευκαιρία, να αναφέρω ότι μας ενδιαφέρει η άποψή σας και χαιρόμαστε όταν παίρνετε μέρος στις δημοσκοπήσεις που αναρτώνται στο προφίλ του Marketing Week στο LinkedIn! Stay tuned γιατί έρχονται κι άλλα polls, ποικίλης (marketing) θεματολογίας.