Προωθητική ενέργεια για το λανσάρισμα του Retargeting

Στο πλαίσιο λανσαρίσματος του εργαλείου Retargeting, η ομάδα της ForestView μοίραζε cookies σε branded συσκευασία που έγραφε «you’ve been tagged!». Αργότερα, επανερχόταν με νέο φυλλάδιο μέσω του οποίου καλούσε τους ενδιαφερόμενους να έρθουν στο booth της εταιρείας για να ενημερωθούν για το Retargeting και την ειδική προσφορά. Το Retargeting, το οποίο είναι πλέον διαθέσιμο και στο Facebook, καταγράφει τα ενδιαφέροντα και τις επιλογές των χρηστών και βασιζόμενο σε αυτές τις πληροφορίες, τους προσεγγίζει ξανά στο Διαδίκτυο με στοχευμένα μηνύματα που τους αφορούν. Σύμφωνα με την εταιρεία, το Retargeting επιτυγχάνει, μεταξύ άλλων, μεγαλύτερο engagement των χρηστών, αυξημένο CTR, ενισχυμένες πωλήσεις, βελτίωση της εικόνας της επιχείρησης και μείωση του bounce rate.