Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ, ένας από τους πιο μεγάλους retailers στην Ελλάδα λάνσαρε πρόσφατα το νέο omnichannel πρόγραμμα επιβράβευσης και πιστότητας ΓΕΡΜΑΝΟΣ, με βασικό πυλώνα και κανάλι επικοινωνίας ένα well-designed και μοντέρνο mobile app, το G App.

Στην «καρδιά» του προγράμματος ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι ένα καινοτόμο mobile app που έχει ήδη πάνω από 120.000 downloads και αυξάνεται συνεχώς μέσα από ενέργειες που στοχεύσουν στη συνολική επιβράβευση των πελατών. Στρατηγικός συνεργάτης της εταιρείας ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι η Warply που έχει αναλάβει τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη διαχείριση του προγράμματος πιστότητας, καθώς και της εφαρμογής G App.

Πολλαπλά οφέλη για τα μέλη
Τα μέλη του προγράμματος ΓΕΡΜΑΝΟΣ επιβραβεύονται για τις αγορές τους από όλα τα φυσικά καταστήματα και το e-shop, ενώ, παράλληλα, μέσα από το G App επιβραβεύεται κάθε ενέργεια των μελών, όπως ολοκλήρωση εγγραφής, εβδομαδιαία σύνδεση, πρόσκληση φίλου, δώρο γενεθλίων, ολοκλήρωση ερωτηματολογίου και πολλά άλλα. Τα προνόμια και οφέλη, τα οποία απολαμβάνουν τα μέλη του προγράμματος ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι πολλαπλά. Εκπτωτικά κουπόνια για αγορές από τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, δώρα τεχνολογίας, εμπειρίες και ταξίδια, αλλά και δώρα και εκπτώσεις από συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

Έμφαση στην εμπειρία
Με στόχο την ενίσχυση του ενδιαφέροντος των μελών και τη διεύρυνση της εμπειρίας τους πέρα από την καθαρά αγοραστική, μέσα στους 6 μήνες λειτουργίας του προγράμματος έχουν σχεδιαστεί και υλοποιηθεί πάνω από 30 in appgamification ενέργειες και διαγωνισμοί. Τα μέλη έχουν τη δυνατότητα να κερδίζουν instantly δώρα, αλλά και συμμετοχές σε κληρώσεις για μεγάλα δώρα τεχνολογίας, επιπλέον πόντους, εμπειρίες και πολλά άλλα.

ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ
«Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στο retail στην Ελλάδα και είναι μεγάλη η τιμή μας να δουλεύουμε με έναν πελάτη που έχει στην “καρδιά του” την τεχνολογία! Σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε ένα πολύ καινούριο για τα ελληνικά δεδομένα πρόγραμμα με πάρα πολλά προνόμια και παροχές, με όραμα να αποτελέσει ένα πραγματικό εργαλείο που θα ενισχύσει και τη σχέση της ΓΕΡΜΑΝΟΣ με τους πελάτες της.»
Μαρία Πάτση, COO, Warply