Το Σπίτι της 24Media άνοιξε τη πόρτα του στη διαφημιστική αγορά τον περασμένο Δεκέμβριο με σκοπό την παραγωγή μοναδικού και δημιουργικού branded και μη περιεχομένου. Μέσα στο 2018, το House Twenty Four υποδέχτηκε 65 brands, δημιούργησε 47 videos και διοργάνωσε 16 events. Τρόφιμα, καλλυντικά, ηλεκτρικές συσκευές, έπιπλα, ρούχα και αξεσουάρ, καθώς και υπηρεσίες που διευκολύνουν την καθημερινότητά μας, πρωταγωνίστησαν μέσα από τις γνώριμες σε όλους, βιωματικές ιστορίες των δημοσιογράφων του και τις branded content ενέργειες του Custom. Το House Twenty Four δίνει τη δυνατότητα στα brands να βρουν τη δική τους θέση σε ένα πραγματικό σπίτι, ακριβώς όπως διεκδικούν μια θέση στα σπίτια των αναγνωστών, επισημαίνει η ανακοίνωση.