Σε στρατηγική συμφωνία πώλησης των ευρωπαϊκών προϊόντων ζύμης στη Cérélia, προχώρησε η General Mills. Η συμφωνία περιλαμβάνει τα επώνυμα και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα ζύμης στη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, συμπεριλαμβανομένων των brands Knack & Back και Jus-Rol.

Το σύνολο της συμφωνίας αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος του οικονομικού έτους 2022. Σε διεθνές επίπεδο, η στρατηγική της General Mills περιλαμβάνει επανασχεδιασμό του χαρτοφυλακίου της για βιώσιμη και κερδοφόρα ανάπτυξη σε παγκόσμιες πλατφόρμες προϊόντων, όπως το μεξικάνικο φαγητό, super premium παγωτά και snack bars.

«Η General Mills στην Ελλάδα και το εργοστάσιο παραγωγής στα Οινόφυτα περνά πλέον σε μία νέα εποχή, εστιάζοντας σε νέα προϊόντα υψηλής ζήτησης και έμφαση στις αναπτυσσόμενες αγορές της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής», σημείωσε ο Ιωσήφ Βυθούλκας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της General Mills Ελλάς.