Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα 360ο καμπάνια της Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας για το Smarthink, τη νέα υπηρεσία με τεχνητή νοημοσύνη «που φέρνει το μέλλον πιο κοντά». Την καμπάνια, η οποία θα «τρέξει» σε όλα τα Μέσα το 2022 (τηλεόραση, ραδιόφωνο, digital, καταχωρίσεις, outdoor), υπογράφει η Wunderman Thompson.

Όπως επισημαίνει το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, το σπίτι μαθαίνει από τις συνήθειές μας και προσαρμόζεται αυτόματα στις ενεργειακές μας ανάγκες, ώστε να απολαμβάνουμε άνεση και εξοικονόμηση ενέργειας.

Επιπλέον, μέσω της εφαρμογής Smarthink γνωρίζουμε την κατανάλωση κάθε συσκευής και λαμβάνουμε ειδοποίηση με την πρόβλεψη του λογαριασμού. Με τη νέα υπηρεσία Smarthink αν κάτσουμε σπίτι, θα «αράξουμε» σπίτι όπως λέει και το γνωστό τραγούδι του Λουκιανού Κηλαηδόνη, διασκευή του οποίου ακούγεται στο τηλεοπτικό σποτ. Την παραγωγή ανέλαβε η Movielab, σε σκηνοθεσία Πάνου Κορώνη.